نکو: توقع داریم نتیجه در زمین مشخص شود

نکو: توقع داریم نتیجه در زمین مشخص شود

جواد نکونام چهار بار برابر استقلال قرار گرفته که حاصل آن دو پیروزی، یک باخت و یک تساوی بوده است و باید دید در فینال جام حذفی چه نتیجه ای را کسب می‌کند. او در آستانه بازی فینال حذفی به کنایه می‌گوید توقع دارد نتیجه در زمین مشخص شود.

 آقای نکونام از فینال بگوید.
اولا خوشحالم در فینال هستیم. نشان دادیم فقط هزینه و داشتن بازیکن سطح بالا ملاک موفقیت نیست. برای رسیدن  به موفقیت در فولاد خیلی تلاش کردیم. سال قبل که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را گرفتیم. امسال هم به فینال حذفی رسیده‌ایم. امیدوارم امروز بتوانیم بازی قابل قبولی ارائه بدهیم تا ان‌شاءا… بتوانیم به جام برسیم.
 چه نکته مهمی به بازیکنان گوشزد کرده‌اید؟
نکته‌ای که برای تیم من خیلی مهم است و به بازیکنانم تاکید می‌کنم، این است که باید با تمام تمرکز و تمام توان مقابل استقلال قرار بگیریم تا بتوانیم فصل را به خوبی پایان برسانیم.
 نظرتان درباره انتخاب بیژن حیدری داور بازی چیست؟
بیژن حیدری از داوران خوب و باتجربه ماست که قضاوت‌هایش هم مشخص است. با توجه به شناختی که از او و کمک‌هایش داریم، می‌دانیم رقابت بی‌نقصی در انتظار هر دو تیم است. امیدوارم هر دو تیم برای رسیدن به موفقیت بهترین عملکرد را داشته باشند. قطعا تیم داوری هم سعی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. هر دو تیم هم قطعا توقع دارند نتیجه این دیدار در زمین مشخص شود.
 به اهداف‌تان در فولاد رسیده‌اید؟
در فوتبال باید هدفگذاری داشته باشید اما به این معنی نیست که قطعا به آن می‌رسید. رسیدن به هدف به خیلی از مسائل بستگی دارد. همه تیم‌ها و بازیکنان زحمت می‌کشند و در نهایت کسی که تلاش بیشتری کند، به موفقیت می‌رسد. این نکته در فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. به عنوان مثال، در فوتبال ایران تیم‌هایی هستند که هر سال برای قهرمانی و سهمیه برنامه‌ریزی می‌کنند اما شاید به آن دست پیدا نکنند. استقلال، سپاهان و پرسپولیس هرسال مدعی این جام هستند اما در نهایت یک تیم به آن می‌رسد. ما برنامه‌ریزی داریم و سعی می‌کنیم با بهترین عملکردمان به آن برسیم. این‌که اتفاقات فوتبال چه چیزی را برای ما رقم می‌زند، از جذابیت‌های فوتبال است.