انتقامگیری لیام نیسن

انتقامگیری لیام نیسن

ظاهرا قطار بازیگری لیام نیسن قصد توقف در ایستگاه پایانی را ندارد و این هنرمند ایرلندی‌تبار بسیار پركار و فعال است! او كه چند فیلم را در دست تولید و آماده نمایش دارد، قرار‌داد بازی در «تعقیب سرد» را هم امضا كرد. اگر نیسن در فیلم‌های قبلی خود آدم‌ها را در قطار و هواپیما و قایق زیر مشت و لگد گرفت، این بار راهی مكان‌های سرد و یخ زده نروژ می‌شود.
تعقیب سرد، نسخه انگلیسی‌زبان و دوباره‌سازی شده یك فیلم موفق نروژ به نام «دستور ناپدید شدن» است. نسخه اصلی سال 2014 اكران عمومی شد و هانس پتر مولاند كارگردانش بود. نسخه تازه را هم خود او كارگردانی خواهد كرد. مولاند در توضیح ساخت نسخه دوباره‌سازی شده فیلم موفق خودش چنین می‌گوید: «برایم بسیار جذاب است كه كسانی در آمریكا این فیلم را بپسندند و بخواهند آن‌را دوباره‌سازی كنند. حضور لیام نیسن در فیلم هم، یك عامل مهم در قبول این كار بوده است.»
داستان دلهره‌آور و خانوادگی تعقیب سرد درباره پدری است كه برای گرفتن انتقام خون پسر جوانش، مجبور به مقابله و مبارزه با گروهی از دلالان مواد مخدر می‌شود. او باور دارد كه آنها مسؤول مرگ پسرش هستند و برای انتقامگیری، دست به شیوه‌هایی غیرمعمول می‌زند. باید دید انتقام‌جویی تازه نیسن چگونه از كار درخواهد آمد./ موویز