نقش کوتاه برای بازیگران مطرح

آجی دیوگان و رانویرسینگ در فیلم آکشی‌کومار

نقش کوتاه برای بازیگران مطرح

در فیلم تازه آكشی كومار قهرمان اكشن هندی، دو ستاره مطرح بالیوودی در نقش بازیگر مهمان ظاهر می‌شوند. آجی دیوگان و رانویر سینگ نقش كوتاهی در «سوریاوانشی» بازی خواهند كرد. این دو به دعوت روهیت شتی كارگردان فیلم، بازیگر مهمان سوریاوانشی هستند. هر دو بازیگر از دوستان نزدیك كارگردان بوده و در ساخته‌های قبلی‌اش نقش‌های اصلی را به‌عهده داشته‌اند.
آكشی كومار در درام اكشن سوریاوانشی در قالب یك افسر وظیفه‌شناس پلیس ظاهر می‌شود. او كه باید با خاطیان قانون و جنایتكاران مبارزه كند، راه سختی را پیش رو دارد. ماموریت مهم اما عجی ب و غریب این افسر پلیس، او را با گروهی از سیاستمداران فاسد درگیر می‌كند. شنیده‌ها حكایت از آن است كه رانویر سینگ و آجی دیوگان هم در نقش كوتاه خود در این فیلم، لباس ماموران پلیس را به تن خواهند كرد.
سوریاوانشی برای نمایش عمومی 19 دسامبر سال جاری میلادی آماده نمایش می‌شود. روهیت شتی خشنود از موفقیت بالای مالی فیلم تازه‌اش «سیمبا»، می‌گوید سوریاوانشی هم توجه تماشاگران سینما را به خود جلب خواهد كرد. سیمبا با هزینه تولید بالای 125 كروری خود، طی دو هفته  نمایش عمومی در هند موفق به فروشی 215 كروری شده و لقب یك بلاك باستر را گرفته است. رانویر سینگ و سارا علی‌خان در این درام جوان‌پسند خانوادگی بازی دارند. نكته جالب این كه در این فیلم، دیوگان و آكشی كومار به عنوان بازیگر مهمان، نقش كوتاهی بازی كرده‌اند!
روهیت شتی طی چند سال گذشته فیلم‌های پرفروش گولمال، سینگهام، قطار سریع السیر چنای و دیلواله را با بازی آجی دیوگان و شاهرخ خان کارگردانی کرده است./ بالیوود هنگاما