درگیری بازیگر با پلیس‌های فاسد

حمایت گیبسون از هریس

درگیری بازیگر با پلیس‌های فاسد

تایرس گیبسون در كنار نائومی هریس در «آبی و سیاه» بازی می‌كند. این درام دلهره‌آور، با هزینه‌ای 15 میلیون دلاری ساخته می‌شود. شركت مستقل فیلمسازی اسكرین‌جم تهیه‌كننده این درام جنایتكارانه ارزان‌قیمت است. دیون تیلور برای كارگردانی فیلم انتخاب شده است. 
او قبل از این، درام دلهره‌آور «ترافیك/ قاچاق انسان» را با مضمون تهاجم عده‌ای غریبه به ساكنان یك خانه ساخته كه مورد پسند منتقدان و تماشاگران سینما قرار گرفته است.
در فیلمنامه‌ای كه پیتر آ داولینگ نوشته، هریس در نقش زنی اهل نیواورلئان ظاهر می‌شود. او ناخواسته شاهد به قتل رساندن یك دلال مواد مخدر توسط چند مامور فاسد پلیس است. بدتر این‌كه، دوربین او این صحنه را نیز ضبط كرده است. طبیعی است كه پلیس‌های فاسد، تصمیم بگیرند هر چه زودتر از دست این شاهد مزاحم خلاص شوند، اما نویسنده فیلمنامه شخصیت گیبسون را وارد ماجرا می‌كند تا كمك حال هریس بخت‌برگشته باشد.
 او یك هنرمند گمنام است كه در مسیر هریس قرار گرفته و تصمیم می‌گیرد با پلیس‌های فاسد مقابله كند. تایرس گیبسون این روزها به مدد موفقیت بالای مالی و انتقادی مجموعه اكشن ورزشی «سریع و آتشی»، یكی از چهره‌ای سرشناس دنیای سینما به حساب می‌آید.
نهمین قسمت این اکشن دلهره‌آور ورزشی برای 10 اوریل سال 2020 آماده نمایش عمومی می شود. این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و جاستین لین کارگردانش است. 
گیبسون در سریع و آتشی ها در کنار وین دیزل و دواین جانسن، یکی از نقش‌های محوری داستان را به عهده دارد./ کولیدر