آزار شیطانی دختر عطرفروش

آزار شیطانی دختر عطرفروش


پسر جوان به بهانه خرید عطر با دختر جوان قرار گذاشت، اما با همدستی دوستش، دختر جوان را آزار داد و کارت بانکی‌اش را سرقت کردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی قبل دختر جوانی به نام سحر با مراجعه به پلیس، با شکایت از دو پسر جوان مدعی شد از سوی آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
دختر جوان در شکایت خود گفت: «در اینستاگرام عطر و ادکلن می‌فروشم. چند روز قبل مرد جوانی با من تماس گرفت و سفارش عطر داد. ساعتی بعد او همراه مرد دیگری برای گرفتن عطر به مقابل خانه‌ام آمده و وقتی فهمیدند در خانه تنها هستم، با تهدید مرا به داخل خانه هل داده و به زور مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم با سرقت کارت بانکی گریختند.»
در ادامه این دختر با دستور قضایی به پزشکی‌قانونی معرفی شد که پزشکان با معاینه او، آزار و اذیتش را تایید کردند. تلاش‌ها برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این‌که چند روز قبل یکی از متهمان با ردزنی پلیسی شناسایی و دستگیر شد. اما همدستش به نام کاوه موفق به فرار شد.
به این ترتیب پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. متهم در این جلسه گفت: «من شاکی را آزار ندادم و دوستم کاوه مرتکب این کار شد. من کارت بانکی او را برداشته و از آن پول برداشت کردم.»
شاهرخ درباره روز حادثه گفت: «آن روز کاوه با من تماس گرفت و مدعی شد سفارش عطر داده و از من خواست همراهش بروم تا آن را از فروشنده بگیرد. وقتی به آنجا رسیدیم، کاوه پیشنهاد سرقت داد و من قبول کردم. باور کنید من فقط سرقت را انجام دادم و شاکی را آزار ندادم. کارت شاکی را گرفتم و پول‌های داخل آن را به کارت دیگری انتقال داد و بعد برداشت کردم.»
در ادامه دختر جوان درباره شکایتش به قضات گفت: «بعد از شیوع کرونا، مجبور شدم محصولاتم را اینترنتی بفروشم. از کشورهای دیگر ادکلن و عطر می‌آوردم و با تبلیغ در فضای مجازی، می‌فروختم. روز حادثه متهم فراری با من تماس گرفت و سفارش عطر داد و قرار شد خودش برای بردن آن بیاید. وقتی برای تحویل سفارش مقابل در رفتم، دو پسر جوان به زور وارد خانه‌ام شدند و من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم کارت بانکی‌ام و رمز آن را گرفته و هرچه پول در آن بود را خالی کردند. کاوه وحشیانه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. این متهم هم مرا کتک زد و آزار داد. بعد هم کارتم را گرفت.»
پس از این جلسه، شاهرخ بازداشت شد و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.