قتل؛ پایان درگیری شبانه 2 کارگر

قتل؛ پایان درگیری شبانه 2 کارگر


پسر 18ساله که در جریان درگیری با همکارش او را کشته و متواری شده بود، بعداز سه ماه فرار بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح سه‌شنبه دوازدهم مرداد امسال جسد کارگر 28ساله‌ای در تعمیرگاه خودرو در محله فرجام تهران درحالی از سوی کارفرمایش پیدا شد که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. در ادامه، مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به آنجا اعزام و  در بررسی‌های اولیه متوجه شدند ساعاتی از مرگش گذشته و آثار دفاعی روی بدنش وجود دارد که نشان می‌دهد قبل از مرگ با قاتل درگیر شده است. این در حالی بود که پلیس در جریان تحقیقات متوجه شد مقتول از دو سال قبل آنجا کار می‌کرده است. همچنین مشخص شد  پسر 18ساله که به‌تازگی آنجا مشغول کار شده بود، بعد از این جنایت ناپدید شده و خبری از او نبود.  با بررسی دوربین‌های مداربسته آنجا مشخص شد، پسر 18ساله شب جنایت با لباس خونین آنجا را ترک کرده بود. او تحت تعقیب پلیس بود تا این‌که بعد از سه ماه فرار، چند روز پیش در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و بازداشت شد.
 متهم در جریان تحقیقات پلیسی گفت: 12روز قبل از جنایت برای کار از شهرستان به تهران آمدم و در تعمیرگاه مشغول کارشدم. مقتول چند سالی می‌شد در آنجا کار می‌کرد. سعی می‌کردم به او نزدیک شوم تا کار را از او یاد بگیرم اما او شکاک بود و تصور کرد می‌خواهم جای او را بگیرم.  شب جنایت متوجه شدم او در حال سرقت گوشی تلفن همراه و پول‌هایم است که با او درگیر شدم. چاقویی برداشته و با آن ضربه‌هایی به وی زدم و فرارکردم. چند ساعت در خیابان سرگردان بودم. حتی ترسیدم به شهرستان بروم. لباس‌هایم را عوض کرده و به شمال کشور رفته و در آنجا مخفیانه زندگی می‌کردم.
محمد تقی شعبانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم جوان، او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.