شه‌بخش: این موفقیت، تقدیم به استکی

شه‌بخش: این موفقیت، تقدیم به استکی


این روزها همه جا صحبت از دانیال شه‌بخش بوکسور 21 ساله زاهدانیاست  که نخستین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران را با صعود به نیمه‌نهایی دسته 60 کیلوگرم رقابت‌های جهانی صربستان، به نام خود ضرب کرد.
بوکسور افتخارآفرین ایرانی پس از تاریخ‌سازی در بلگراد، به سایت «اینساید دِ گیمز» انگلیس گفت: وقتی پا به این مسابقات گذاشتم به فکر کسب مدال در اینجا و کسب مدال تاریخی برای ایران بودم چون این اولین مدال جهانی ماست. ما یک تیم هستیم و تمامی اعضای تیم بوکس ایران می‌‌خواستیم در این مسابقات مدال تاریخی‌مان را کسب کنیم، اما من تنها کسی بودم که موفق به انجام این کار شدم. شما در پایان مسابقه شادی مرا دیدید و بابت این موفقیت گریه‌ام گرفت.
شه بخش که با پیروزی بر ادگاراس اسکوردلیس از لیتوانی و صعود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، تاریخ‌سازی کرد، امروز و در مبارزه بعدی خود باید با عبدومالک خالوکوف از ازبکستان رقابت کند. او قبل از این مبارزه حساس که شاید به فینالیست شدنش بینجامد ضمن قدردانی از زحمات علیرضا استکی سرمربی تیم‌ملی بوکس گفت: می‌خواهم از سرمربی‌ام تشکر کنم که به من باور داشت. اعضای کادرفنی تیم‌ملی ابتدا من را به مسابقات بوکس قهرمانی آسیا بردند و سپس فرصت مبارزه را در اینجا دادند. من این موفقیت را به استکی تقدیم  و از او تشکر می‌کنم که فرصت مبارزه را در اینجا به من داد.