تلنگر

تلنگر

یافتن نوزاد 3روزه در خیابان
ماموران گشت کلانتری ۱۲ چمران کرج، نوزاد سه روزه‌ای را که در کنار خیابان رها شده بود شناسایی  کردند و تحویل بهزیستی دادند.به گزارش جام‌جم آنلاین، سرهنگ یدا... رنجبرپور، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ چمران شهرستان کرج هنگام گشتزنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه رها شدن یک نوزاد سه روزه در اطراف میدان کرج شدند و با توجه به سردی هوا او را به داخل خودرو آوردند. چون هیچ‌گونه اطلاعاتی همراه این نوزاد نبود، ماموران او را به مراکز درمانی منتقل و پس از انجام معاینات و اطمینان از سلامتی وی، تحویل بهزیستی استان البرز دادند.
بازداشت عامل درگیری مرگبار
یکی از عوامل درگیری منجر به قتل در شهرستان ایذه بازداشت شد.سرهنگ عبدالرسول جوکار، جانشین فرمانده انتظامی ایذه استان خوزستان به سایت پلیس گفت: در پی وقوع نزاع دسته‌جمعی و قتل یک نفر در شهرستان ایذه، تحقیقات پلیسی صورت گرفت و یک نفر به اتهام مشارکت در قتل شناسایی و دستگیر شد.
بازداشت سارق سریالی خانه‌های بهداشت
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: سارق سرقت‌های سریالی خانه‌های بهداشت در این شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ محسن غنیمتی به ایسنا گفت: با توجه به وقوع چند مورد سرقت از خانه‌های بهداشت روستاهای بخش بزینه‌رود و شیرین‌سو همدان در هفت ماه گذشته موضوع در دستور کار قرار گرفته و تحقیقات در این باره ادامه داشت. این در حالی بود که ماموران پلیس آگاهی و انتظامی بخش بزینه‌رود، هنگام گشتزنی پس از نیمه‌ شب با افرادی که قصد سرقت از خانه‌ بهداشتی در سطح حوزه استحفاظی خود را داشتند مواجه شدند. با دستگیری راننده خودروی پیکان، تعدادی مانیتور و کیس کامپیوتر در صندوق عقب خودرو کشف شد. متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت مانیتور و قطعات رایانه‌ای خانه بهداشت و دو فقره سرقت از مدرسه همراه دو نفر از همدستانش اعتراف کرد. همدستان او تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.