تلنگر

تلنگر

معدن سنگ یشم
جان ۴ نفر را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از فوت چهار تن و مصدوم‌شدن دو نفر دیگر بر اثر خفگی در غاری در بخش میان‌جلگه این شهرستان خبر داد.
 به گزارش جامعه ۲۴، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه در ارتفاعات روستای چاه‌نسر بخش میان‌جلگه شهرستان نیشابور، بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه عشق‌آباد همراه ماموران امدادی آتش‌نشانی و هلال احمر به محل اعزام شدند.با حضور مأموران انتظامی و امدادی در محل حادثه که در یک نقطه صعب‌العبور بود، در بررسی‌های اولیه مشخص شد شش نفر برای یافتن سنگ یشم در داخل غاری، اقدام به حفاری با دستگاه هیلتی کرده‌اند. با توجه به روشن‌بودن موتور برق در آن مکان و انتشار گاز حادثه گازگرفتگی اتفاق افتاد.
حمله خونین دزد خودرو
به خبرنگار شجاع

دزدخودرو وقتی خبرنگار کرجی مانع سرقت خودرو از سوی او شد، او را با ضربات چاقو مجروح کرد.
به گزارش جام‌جم،ساعت ۲۳ شامگاه سه‌شنبه 18 آبان امسال، علی صابریان دلجوان خبرنگار کرجی هنگام رفتن به خانه متوجه شد سارقان در حال سرقت یک خودرو هستند. او با حس مسوولیت‌پذیری قصد داشت مانع سرقت شود که دزد خودرو با او درگیر شد. سارق که خود را در آستانه دستگیری می‌دید برای فرار اقدام به چاقوکشی کرده و چند ضربه به خبرنگار فداکار زد.
با سروصدای ایجادشده سارق دستگیر و به سه فقره سرقت اعتراف می‌کند. همچنین خبرنگار مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل شد. او دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و تحت درمان است.
سقوط مرگبار دختران نوجوان
از طبقه ششم

دو دختر نوجوان براثر سقوط از بلندی دچار حادثه شدند. یکی از آنها فوت شد و حال دیگری وخیم است.
سرهنگ تیمور دولتیاری، فرمانده انتظامی بندرعباس در این باره به سایت پلیس گفت: پس از اعلام حادثه  سقوط در مجتمع مسکونی یاس بندرعباس به پلیس، ماموران  کلانتری ۱۶ درخت سبز به محل برای بررسی ماجرا اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو  دختر نوجوان از طبقه ششم و بالکن مجتمع یاس در شهرک پیامبراعظم(ص) به دلیل نامعلومی سقوط کرده‌اند و حال وخیمی دارند.
با حضور عوامل اورژانس و بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از بررسی صحنه هر دو سانحه‌دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که متأسفانه بر اثر این حادثه یک نفر از مصدومان فوت شد و حال نوجوان دیگر نیز وخیم گزارش شده و تحت درمان است.
وی با بیان این‌که با توجه به اظهارات شاهدان صحنه و بررسی‌های اولیه، تا این لحظه احتمال وقوع هرگونه جنایت و خودکشی منتفی است، خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های اولیه علت این سانحه، سهل‌انگاری افراد حادثه‌دیده و نشستن بر روی بالکن فاقد حصار ساختمان عنوان می‌شود. منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم.
برخورد شهرداری با عاملان
ضرب‌و‌شتم کودک زباله‌گرد

رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه ۲۱ شهرداری تهران به خاطر کتک‌زدن کودک زباله‌گرد عزل شدند.
به گزارش سایت شهر،  پس از دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران برای بررسی تمام جوانب و شناسایی مقصران حادثه رخ‌داده برای کودک زباله‌گرد که از سوی ماموران بازیافت شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، موضوع به شکل ویژه و فوری در دستور کار مدیریت شهری پایتخت قرار گرفت. پس از بررسی موضوع و ابعاد حادثه جهت برخورد با مقصران حادثه، اقدام لازم نسبت به خلع ید پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری منطقه ۲۱ انجام شد. همچنین رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه ۲۱ به جهت سهل‌انگاری در انجام وظایف
عزل شدند.