اغفال دختر 14 ساله برای سرقت و فرار از خانه

اغفال دختر 14 ساله برای سرقت و فرار از خانه

پسر 20 ساله با اغفال دختر 14 ساله او را مجبور کرد با سرقت از خانه عمه‌اش همراه او فرار کند. پسر اغفالگر دستگیر شده اما سرنوشت دختر نوجوان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
به گزارش جام‌جم، 11 آبان امسال مردی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی از سه مرد به اتهام همدستی در ربودن دختر 14 ساله‌اش و سرقت اموال قیمتی خانه خواهرش شکایت کرد.
پس از این شکایت و با دستور قضایی، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. شاکی در تحقیقات گفت: مدتی قبل همسرم فوت شد و با دختر14 ساله‌ام زندگی می‌کردم. دخترم به خاطر این‌که روحیه اش به هم ریخته بود به خانه خواهرم رفت. چند روز قبل خواهرم تماس گرفت و اعلام کرد مینا با سرقت گوشی تلفن همراه او، پنج میلیون تومان پول نقد و طلاهایش فرار کرده است.
هر چه جست‌وجو کردیم اثری از دخترم نبود. فیلم دوربین مداربسته خانه خواهرم را بازبینی کردم و دیدم ساعت 6 صبح سوارخودروی تیبایی شده که سه پسر جوان سرنشینان آن بوده و یکی از آنها پسر مورد علاقه اش بود.
در ادامه صاحب خودروی تیبا و یکی از سرنشینان شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شدند. معلوم شد آنها از ماجرای فرار دختر نوجوان خبر نداشته و به خاطر رفاقت فرشید را همراهی کرده بودند.
پلیس به دنبال فرشید 20 ساله و دختر 14 ساله بود تا این‌که این پسر دو روز پیش در اسلامشهر شناسایی و بازداشت شد. متهم درجریان تحقیقات پلیسی گفت:یک سال و نیم پیش با مینا در اینستاگرام دوست شدم. مادرش مرده بود و وضعیت روحی خوبی نداشت. او برایم زیاد پول خرج می‌کرد. گفتم برای اجاره خانه مستقل برایم پول و طلا بیاورد. اموال قیمتی را از خانه عمه‌اش سرقت کرد، با دوستانم سراغش رفته و سوارش کردیم. دختر نوجوان سه شبانه‌روز در زیرزمین خانه‌مان ماند. طلاهای سرقتی را برایش 20 میلیون تومان فروختم و بخشی از پول را به او دادم. چند روزی در پارک بودیم و بعد خانه‌ای اجاره کردیم. گوشی‌اش را 800 هزار تومان و گوشی سرقتی از عمه‌اش را یک میلیون و 100 هزارتومان فروختم. چون پلیس دنبالمان بود، بعداز دو روز از خانه اجاره‌ای بیرون آمدیم. او در پارک منتظرم ماند و من به خانه بازگشتم تا وسایلم را بردارم که پلیس دستگیرم کرد.
محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران در این باره گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شده است. هنوز پلیس موفق به یافتن دختر 14 ساله نشده و تحقیقات برای یافتن او ادامه دارد.