بازداشت قاتل جوان میانجی

بازداشت قاتل جوان میانجی

پسرجوان که به‌خاطر چپ چپ نگاه کردن، دعوای خیابانی راه انداخته و مرد میانجی را کشته بود، بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم ساعت24 بیست‌ویکم شهریورامسال درگیری میان چند جوان دریکی از محله‌های شرق تهران رخ داد. با حضور مأموران معلوم شد پسر جوانی با یکی از کارگران مغازه میوه‌فروشی درگیر شده و در ادامه وقتی دوست کارگر میوه‌فروشی برای میانجیگری وارد دعوا شده، پسر جوان او را با ضربه چاقو کشته و فرار کرده است. دوست مقتول گفت: آن شب از مغازه بیرون رفتم تا سیگار بخرم. از کنار پارک رد می‌شدم که پسری به من نگاه چپ کرد و دعوا شروع شد. عابران ما را جدا کردند و به مغازه برگشتم. موضوع را به همکارانم گفتم و همراه آنها به پارک رفته و دعوا دوباره شروع شد.
مأموران با تحقیق از شاهدان در جست‌وجوی قاتل جوان فراری بودند تا این‌که باگذشت نزدیک به دو ماه، قاتل جوان دو روز پیش بازداشت شد و دیروز در جریان تحقیقات قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت: آن شب با پسری برسر چشم در چشم شدن دعوا کردم. ساعاتی بعد او با دوستانش آمد و با من درگیر شدند. دعوا بالا گرفت. چاقو همراهم بود، آن را از جیبم بیرون آوردم تا بترسانم‌شان. در این لحظه دوست او برای میانجیگری وارد دعوا شد که ناخواسته او را با چاقو زدم. از ترسم فرارکردم و زندگی پنهانی‌ام شروع شد. مأموران پلیس بعد از دو ماه ردم را زدند و بازداشت شدم.
محمدحسین زارعی، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به قتل، او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد.