آزار شیطانی 7زن در کنار بزرگراه‌های پایتخت

رسیدگی به پرونده آزارگران سریالی تهران در دادگاه کیفری آغاز شد

آزار شیطانی 7زن در کنار بزرگراه‌های پایتخت

رسیدگی به پرونده دو موتورسواری که هفت زن را در کنار اتوبان‌های تهران قربانی نیت شیطانی خود کرده بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم از اواخر سال98 ماموران پلیس تهران با شکایت‌های مشابه تعرض به زنان در حاشیه اتوبان‌های پایتخت رو‌به‌رو شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد‌‌ متجاوزان دو پسر جوان هستند که با موتورسیکلت، طعمه‌ها را تعقیب‌کرده و در محلی خلوت به بهانه خرابی خودرو یا آتش‌گرفتن آن زنان را مجبور به توقف در کنار بزرگراه کرده و بعد با تهدید، آنها را در در فضای سبز مورد تعرض قرار می‌دادند. تحقیقات بر روی پرونده‌ها نشان می‌داد، متجاوزان سراغ زنانی که تنها بودند رفته و در اتوبان‌های شرق به غرب پایتخت، نقشه را اجرا می‌کردند.
تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا اینکه دو مرد شیطان‌صفت در آخرین اقدام مجرمانه خود با مقاومت زن جوان روبه‌روشده و راننده‌های عبوری که متوجه ماجرا شده بودند، یکی از آنها را دستگیر کردند. ماموران با اطلاع از ماجرا متهم را به پلیس آگاهی انتقال دادند و با اعترافات او همدستش هم خیلی زود دستگیر شد.
آخرین طعمه دو متجاوز در جریان شکایت خود گفت: دو موتورسوار در اتوبان کنار من آمده و ادعا کردند خودرویم آتش‌گرفته و باید سریع توقف کنم. خیلی ترسیده بودم و خودرو را در کنار اتوبان پارک کردم. آنها از من خواستند برای اینکه آسیبی نبینم به فضای سبز کنار اتوبان بروم. در آنجا متوجه نقشه آنهاشده و در برابرشان مقاومت کردم و با سر و صدای من راننده‌های عبوری متوجه ماجراشده و به کمکم آمدند.
بازجویی از دو متهم ادامه پیدا کرد و ردپای آنها در ماجرای آزار هفت زن به دست آمد. با تکمیل تحقیقات مقدماتی، پرونده باتوجه به نوع جرایم متهمان به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و دیروز جلسه تحقیق آنها در شعبه ششم برگزار شد. ابتدای این جلسه یکی از قربانیان با طرح شکایت خود گفت: در آخرین روزهای اسفند98 در حال رفتن به خانه بودم که دو موتورسوار در اتوبان همت کنار خودرویم آمده و مدعی شدند ماشینم آتش گرفته است. وقتی توقف‌کرده و از ماشین پیاده شدم، آنها گفتند احتمال انفجار خودرو وجود دارد و بهتر است به فضای سبز بروم. وقتی به آنجا رفتم آنها به من حمله‌ور شده و مورد آزار و اذیت قرار دادند. نتوانستم در برابرشان مقاومت کنم که بعد از دستگیری متجاوزان متوجه شدم یکی از آنها از خانواده‌دار
است و زن و بچه دارد. نمی‌دانم او با این کارهایش چرا به زن و بچه‌اش رحم نکرد؟
در ادامه یکی از متهمان در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: در پلیس آگاهی درباره آزار و اذیت 5، 6 زن اعتراف کرده‌ام اما این زن جزو آنها نبود و او را نمی‌شناسم. من چهره زنان را به خاطر ندارم.
رئیس دادگاه: اما در پلیس آگاهی به آزار این زن اعتراف کرده‌ای؟
متهم: من چنین کاری نکردم و احتمال دارد دوستم چنین کاری را کرده باشد.
پس از دفاعیات متهم و طرح شکایت یکی از قربانیان، قضات ادامه رسیدگی به این پرونده را به جلسه بعد موکول کردند.