ذره‌بین «صبح جمعه با شما» روی کرونا

ذره‌بین «صبح جمعه با شما» روی کرونا


برنامه طنز «صبح جمعه با شما» در رادیو ایران، جمعه 28 آبان بی‌توجهی مردم به کرونا را سوژه برنامه قرار می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده، سردبیر و کارگردان برنامه صبح جمعه با شما گفت: با توجه به این‌که همچنان خطر اوجگیری کرونا در تمام دنیا پابرجاست و طبیعتا کشور ما هم از این مساله مستثنا نیست و با این‌که کارشناسان همواره در حال هشدار دادن هستند، ولی متاسفانه شاهد حضور غیرضروری و پررنگ برخی از مردم در اماکنی هستیم که حتی بعضی از آنها حتی در شرایط عادی هم اتفاق نمی‌افتاد.
وی ادامه داد: لذا طبق تصمیم اتاق فکر برنامه صبح جمعه با شما قرار شد تا نمایش‌ها و طنزآهنگ‌هایی با این محور تولید کنیم که علاوه‌بر ایجاد فضایی مفرح و شاد، در این خصوص هشداردهنده هم باشد.
قدوسیان افزود: البته طبق روال این تنها موضوع محوری برنامه صبح جمعه با شما نخواهد بود و همواره در راستای رسالت برنامه، که بیان مطالبات مردم و طرح مسائل و مشکلات و رساندن صدای مخاطبان به مردم با زبان طنز است، تولیداتی خواهیم داشت.
این تهیه‌کننده در پایان خاطرنشان کرد: مخاطبان می‌توانند موضوعات و مسائل پیشنهادی خود را در زمان پخش برنامه به سامانه پیامکی رادیو ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۰۰ ارسال کنند تا دستمایه تولیدات برنامه باشد و از این طریق صدای آنها به گوش مسؤولان برسد.
برنامه صبح جمعه با شما از پرمخاطب‌ترین برنامه طنز رادیو ایران است که هر جمعه ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.