پایتخت پاکسازی می‌شود

گفت‌وگو با رئیس پلیس تهران درباره اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر

پایتخت پاکسازی می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح طرح پاكسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی از لوث وجود خرده‌فروشان و معتادان متجاهر گفت: این طرح تا پاكسازی كامل محله‌های شهر تهران، ادامه خواهد یافت.
سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با جام‌جم با اشاره به حضور 130 تیم عملیاتی در طرح بزرگ پاكسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی، گفت: در این عملیات بیش از صد منزل كه از ده تا صد نفر معتاد و خرده‌فروش در آن فعالیت داشتند، پاكسازی شد.
وی با اشاره به بازداشت حدود 300خرده‌فروش موادمخدر در ساعات اولیه اجرای این طرح افزود: در خانه‌های پاكسازی شده، خرید، فروش و تزریق مواد مخدر و حتی خرید و فروش مشروبات الكلی صورت می‌گرفت.
به گفته رئیس پلیس تهران، خرده‌فروشان به زندان منتقل شده و معتادان متجاهر برای شش تا یك سال تحویل مراكز بازپروری می‌شوند.
سردار رحیمی خاطرنشان كرد روز سه‌شنبه عملیاتی بزرگ و تاریخی در شهر تهران آغاز شد تا بتوانیم با همت و تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مناطق آلوده را از لوث وجود خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، پاك كنیم.
وی با اشاره به ایجاد ظرفیت 5000 نفری نگهداری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، اظهار كرد: با اجرای این طرح كه به صورت مستمر در روزهای آینده نیز به مرحله اجرا درمی‌آید، تمامی محله‌هایی كه با حضور و تردد معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر آلوده شده‌اند، پاكسازی خواهد شد.