کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

51مسموم در نشت گاز آمونیاک 
نشت گاز آمونیاک یک تانکر در ارومیه به مسمومیت 51 نفر منجر شد.
حسین سربازرشید، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه استان آذربایجان‌غربی به مهر گفت: پیش از ظهر چهارشنبه، یکی از تانکرهای واحد تولیدی اروم تریلر در ارومیه در تست و بازدید دوره‌ای برای تعویض شیر دچار نشتی شد و به دلیل نشت گاز آمونیاک از تانکر ۵۱ نفر از کارگران این واحد تولیدی مسموم و به مراکز درمانی اعزام شدند. بعد از اطلاع از حادثه، بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. نشتی گاز آمونیاک کنترل و مصدومان با انتقال به چند بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. 

قتل معلم برسر اختلاف مالی 
معلم اهل اشنویه‌ به علت اختلاف مالی از سوی فردی به قتل رسید.
اقبال جو، دادستان اشنویه استان آذربایجان‌غربی به خبرگزاری صداوسیما گفت :ساعت 7و 30 دقیقه دو روز پیش این معلم ۳۵ساله در حال خروج از خانه خود در اشنویه بود که با شلیک گلوله به قتل رسید. قاتل اختلاف مالی با این معلم داشته است. مظنون اصلی دستگیر و تحقیقات اولیه مشخص شده است او هفته گذشته این معلم را تهدید کرده بود که اگر بدهی خود را نپردازد وی را می‌کشد. تحقیقات از متهم ادامه دارد . 

شلیک مرگبار در واحد صنعتی 
مردی بعد از شلیک و زخمی کردن سرپرست کارخانه‌ای خصوصی در سیرجان، خودکشی کرد و به زندگی‌اش پایان داد.
 به گزارش ایرنا، درگیری در یکی از کارخانه‌های تولید میلگرد بخش خصوصی سیرجان دوشنبه شب رخ داد. گرچه برخی منابع مدعی تجمع به علت معوقات کارگران و درگیری در کارخانه تولیدکننده میلگرد شده بودند اما مسئولان محلی تجمع و مشکلات مالی کارخانه را تایید نمی‌کنند و می‌گویند کارگر مذکور پس از اخراج و در حالی که حقوق وی نیز پرداخت شده بوده، چنین اقدامی کرده است.
سرهنگ مرتضی امیرسبتکی، فرمانده انتظامی سیرجان در این باره گفت: کارگری که خودکشی کرده فردی ۲۹ساله بوده که به دنبال اخراج از کارخانه اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سرپرست کارخانه می‌کند. او چون تصور کرده فرد پس از شلیک طرف مقابل کشته شده، با همان سلاح به خودش شلیک کرد و فوت شد. درحالی که سرپرست کارخانه مجروح شده و اینک تحت درمان قرار دارد.

2 کشته در تیراندازی عروسی 
شلیک گلوله در مراسم عروسی در یکی از روستاهای حمیدیه دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.
عدنان الوان‌پور، فرماندار حمیدیه استان خوزستان به ایرنا گفت: سه‌شنبه شب26مهر امسال، در یک مراسم عروسی به دلیل افتادن سلاح از دست یکی از حاضران در مراسم و شلیک گلوله دو نفراز مهمان‌ها کشته و دو نفر هم مصدوم شدند. عامل تیراندازی هم بازداشت شد. 

خودکشی قاتل در محاصره پلیس 
درگیری در منطقه مال آقای باغملک به قتل مرد جوانی منجر شد. یکی از دو متهم فراری وقتی در محاصره ماموران قرار گرفت، خودکشی کرد. 
سرهنگ عبدالکریم قربان‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان باغملک استان خوزستان به ایلنا گفت : عصر 26مهر امسال
 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در منطقه مال آقا از توابع بخش قلعه تل، شهرستان باغملک به پلیس گزارش شد. ماموران انتظامی قلعه تل برای بررسی ماجرا به محل اعزام شدند. در جریان تحقیقات معلوم شد دو نفر با هویت نامعلوم بر سر کرایه در منطقه مال آقا به طرف یک جوان تیراندازی کردند و باعث مرگ وی شدند.  وی افزود: متهمان پس از رویت ماموران به کوه‌های اطراف روستا متواری و به طرف ماموران تیراندازی کردند. سپس با یک دستگاه خودروی سمند مسروقه به سمت قلعه تل حرکت کردند که به دلیل سرعت بالا سمند واژگون شد. یک نفر از عاملان قتل با مشاهده ماموران با سلاح خودکشی کرد و نفر دیگر بازداشت و دو قبضه سلاح از آنها کشف شد.  جسد این متهم به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم دیگر هم مورد تحقیقات قرار گرفت.