ادعای متهم به قتل در سفره‌خانه:

ادعای متهم به قتل در سفره‌خانه:

 مرد طلبکار که با همدستی پدرش‌، برادر مرد بدهکار را در تهران به قتل رسانده و متواری شده بود بازداشت شد. او اعتراف کرد پدرش آن جوان را با چاقو زده و بعد از فرارشان دیگر از او خبری ندارد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، این جوان بازداشت شده همراه پدر میانسال خود برای دریافت طلب‌شان از مرد بدهکار، شامگاه بیست‌و‌چهارم مهر امسال، به مقابل سفره‌خانه پدری او در خیابان آذربایجان تهران رفتند اما مرد بدهکار نبود‌. در ادامه و در جریان درگیری با پدر و برادر مرد بدهکار و وکیل آنها مرتکب قتل شده و گریختند.
 بعد از فرار متهم و پدرش از صحنه این درگیری مرگبار، با دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری از سوی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران  آغاز شد تا این‌که شامگاه سه‌شنبه رد یکی از متهمان فراری که مرد جوانی بود به‌دست آمد‌. او دیروز بعد از انتقال به دادسرای جنایی تهران بازجویی شد و گفت‌: «‌من سال گذشته خودروی پرایدم را به مبلغ 60میلیون تومان فروختم و با مقدار پولی که پس‌انداز کرده بودم به‌دنبال خرید یک خودروی دیگر بودم‌. با برادر مقتول آشنا شدم که مدعی بود در زمینه خرید و فروش انواع خودرو فعالیت دارد و می‌تواند برایم یک خودروی مناسب بخرد. من هم به این مرد اعتماد کردم و هر چه پول داشتم را به او دادم تا برایم یک خودروی پژو پیدا کند اما او سرم کلاه گذاشت و پول‌هایم را گرفت و خودرویی برایم نخرید و تحویلم نداد. او با این ترفند مرا به دردسر انداخت. موضوع را به پدرم گفتم و از مرد کلاهبردار شکایت کردیم. این همه ماجرا نبود و بعد فهمیدیم این مرد شیاد سر افراد زیادی را به بهانه خرید و فروش خودرو و معامله‌های دیگر فریب داده و افراد بسیاری از او شکایت دارند و تحت تعقیب است. او 400‌میلیون تومان از مردم پول گرفته و متواری شده بود و همه در جست‌و‌جویش بودند. مدتی به دنبالش بودیم اما ردی از او پیدا نکردیم، سراغ پدرش رفتیم که با آنها درگیر شدیم. در اوج عصبانیت با چاقو به جان آنها افتادیم و با زخمی شدن آنها، فرار کردیم. روز بعد فهمیدیم که برادر مرد کلاهبردار فوت شده است. من بی‌گناهم و پدرم مرتکب قتل شد. پدرم از من جدا شد و دیگر از او خبری ندارم. »
پرونده این قتل در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.