رئیسی: این شرارت بی‌پاسخ نمی‌ماند

در واکنش به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)

رئیسی: این شرارت بی‌پاسخ نمی‌ماند

رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و زخمی‌شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن‌موسی‌(ع) نوشت: این شرارت، قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به آمران و طراحان آن پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموزی خواهند داد.

به گزارش ایرنا، رئیسی در پیامی با تسلیت شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) نوشت: ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی‌(ع) طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود. رئیس‌جمهور در ادامه، شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن‌موسی‌(ع) در این حمله تروریستی را به خانواده‌های این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت عرض کرد.

 فاجعه دلخراش شیراز اتمام حجت 
با ایجاد کنندگان ناآرامی در کشور است محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی با ابراز تاسف و تاثر وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی(ع) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد، نوشت: در روزهای اخیر که یادآور جنگ احزاب و صف‌آرایی همه‌جانبه دشمنان است، آنان با تمام توان و ظرفیت‌ خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند؛ اما این‌بار با اقدامی به شیوه تروریست‌های تکفیری و با شلیک گلوله به روی مردم مظلوم، بی‌دفاع و متدین، آنان را به خاک و خون کشاندند و نشان دادند اصل و اساس کینه و عداوت آنان با دیانت مردم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند.قالیباف یادآور شد: ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.
وی ادامه داد: لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه خونین اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.

 اغتشاشات اخیر توسط دشمن به مسیر خطرناکی می‌رود
 رئیس شورای امنیت کشور  نیز در واکنش به اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ، گفت: اغتشاشات در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند.
احمد وحیدی با تسلیت شهید و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، گفت: این حادثه تروریستی چند چیز را برای ما آشکار کرد؛ اولا توطئه‌های دشمن را آشکار کردند و پرده دیگری از جنایات دشمن بود و نشان داد توطئه دشمن توطئه پیچیده‌ای است که همه خشونت‌ها و شهادت جمع بی گناهان را مدنظر دارد. وزیر کشور افزود: این حادثه نشان دهنده مقابله با همه قداست‌ها و حرکت‌های ضددینی بود که قبل‌تر هم مشاهده شده و این بار به حرم شاهچراغ اسائه ادب شد و تعدادی به شهادت رسیدند. وحیدی افزود: مساله سوم نشان‌دهنده قساوت قلب دشمنان ماست و پیشتر گونه‌هایی از آن را در خیابان‌ها از سوی اغتشاشگران مشاهده کردیم. باید توجه کرد که این جریان اغتشاشات که روزهای گذشته موجب آزار مردم شد در شکل‌های دیگر ازسوی دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند. وی تاکید کرد: مسئولان امنیتی با شدت و حدت مراقبت خواهند کرد.