وداع باشکوه با شهدای‌ترور

خبر

وداع باشکوه با شهدای‌ترور

آیین تشییع طلبه بسیجی، شهید مدافع‌امنیت آرمان علی‌وردی با حضور گسترده و باشکوه مردم تهران، علما، طلاب و مسئولان برگزار شد. در این مراسم که پس از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد امام‌علی(ع) شهران شمالی آغاز شد، تشییع‌کنندگان، پیکر مطهر این طلبه بسیجی را با شعارهای «لا اله الا ا...»، «ا...اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما» و ... بدرقه کردند. مردم تهران با حضور پرشور خود در آیین تشییع آرمان علی‌وردی، بار دیگر با امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و به‌ویژه شهدای مدافع امنیت تجدیدبیعت کرده و انزجار خود را از استکبار و مزدوران آنها اعلام کردند و خواستار برخورد با هنجارشکنان و اغتشاشگرانی شدند که امنیت را از جامعه سلب و جوانان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.
 دیروز مشهد، شیراز، سیرجان، مرودشت و فسا میزبان شهدای خونین‌کفنی بودند که در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) با عملیات تروریستی داعش به خاک و خون کشیده شدند.  مراسم وداع با شهید علی‌اصغر لری‌گویینی، یکی از شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) در سیرجان برگزار شد. در این مراسم که مادر شهید نیز حضور داشت، دانش‌آموزان و دانشجویان بر انتقام خون این شهید هشت‌ساله تاکید کردند. همچنین مردم شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد از ساعات اولیه صبح دیروز با حضور تاریخی و یکپارچه خود دو شهید حرم شاهچراغ(ع) شهیدان هوشنگ و امید خوب، پدر و پسر از اهالی شهرستان بهمئی را بر دستان خود تشییع کردند. بنا به گفته شاهدان عینی، نظیر چنین مراسمی تاکنون کمتر در استان اتفاق افتاده است.   پیکر شهید بهادر آزادی‌شیری هم بر دستان مردم غیور و شهیدپرور شهرستان فسا از میدان شهدا تا پست دارابی تشییع و پس از آن به سمت بهمنی از توابع دهستان میان‌جنگل جهت خاکسپاری منتقل شد. عصر یکشنبه پیکر مطهر شهید محمدولی کیاسی که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) به شهادت رسید با حضور گسترده مردم و مسئولین در روستای اشجرد ابرج، از توابع بخش درودزن شهرستان مرودشت تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد. پیکرهای شش شهید حمله تروریستی چهارم آبان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) روز یکشنبه بار دیگر بر دستان مردم شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) تشییع و در این آستان مقدس به خاک سپرده شدند. سه تن از شهدایی که یکشنبه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) آرام گرفتند از اعضای یک خانواده بودند. دانش‌آموز آرشام سرایداران همراه علیرضا سرایداران پدر و زهرا اسمعیلی مادرش در این حادثه شهید شدند. پیکر شهید دانش‌آموز محمدرضا کشاورز نیز همراه شهید مجتبی ندیمی دیروز در این آستان‌مقدس به خاک سپرده شد. در این میان، پیکر شهید حسن علی‌پورعیسی، از خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع) که اهل استان گیلان است نیز بنا به وصیت وی در این حرم مطهر آرام گرفت. براساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، مراسم تشییع شهید امنیت حمزه علی‌نژاد امروز از مقابل سپاه ناحیه رشت (پل عراق) به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری (شهدای سرپل ذهاب) برگزار می‌شود. شهید امنیت حمزه علی‌نژاد متولد ۲۶دی‌ماه ۶۲ بود. این شهید بسیجی که مدافع امنیت مردم در مقابل اغتشاشگران بود شامگاه پنجشنبه (۵ آبان‌ماه) درحالی‌که کودک سه‌ساله خود را به همراه داشت مورد هدف منافقین قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

گلوی جنایتکاران را در میدان نبرد(خلیج‌فارس) خواهیم گرفت
سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان و مسئولین ستادی این نیرو، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی - تکفیری اخیر در حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی(ع) شیراز اظهار داشت: لحظه‌ای از انجام مأموریت و وظیفه اصلی خود که همان هوشیاری، رصد و محو تهدیدات در مبدأ، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیت در تنگه‌هرمز و خلیج‌فارس است غافل نمی‌شویم و با قوت و صلابت به مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی زیر سایه رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای ادامه می‌دهیم و ذره‌ای هم احساس خستگی نمی‌کنیم. سردار تنگسیری با اشاره به حادثه غمبار و تروریستی - تکفیری دشمنان حقیر ملت قهرمان ایران اسلامی افزود: اقدام به ترور، نشانه نداشتن منطق، ضعف گفتمانی و نزدیک‌شدن دشمن به افول و زوال قدرت است. دشمن وقتی مشاهده می‌کند فشار حداکثری نمی‌تواند در میدان عمل کارساز باشد حقیرانه و مذبوحانه دست به ترور می‌زند و مردم بی‌گناه و غیرنظامی ما را می‌کشد؛ البته به یقین، خون این شهدای مظلوم، دامن کثیف آنها را خواهد گرفت و ملت ما را متحدتر و آنها را رسواتر می‌کند و آمران و عاملان این جنایت یقینا مجازات و با اقدام قاطع و خردمندانه، تقاص خواهند شد. فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: اما در مقابل روز به روز بر عزت نظام مقتدر مظلوم، ولی قوی جمهوری اسلامی که در طول 44 سال با اعمال همه تحریم‌ها و مانع‌گذاری‌ها توانسته رشد و پیشرفت یابد افزوده می‌شود. آنها با دستپاچگی و راه‌اندازی جنگ جهانی رسانه‌‌ای علیه ملت بصیر ما خیال می‌کنند با این اقدام بی‌منطق و ناجوانمردانه مثل ترور کورکورانه که منجر به شهادت مردم بی‌گناه، مظلوم و زائر حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) اعم از مرد و زن، کودک و نوجوان، جوان و پیرمرد شد می‌توانند جلوی حرکت رو به رشد ملت عزیر ما را بگیرند؛ البته ما جواب آنها را در میدان نبرد خواهیم داد.  ما روز به روز در مسیر قوی‌شدن به پیش می‌رویم و گلوی جنایتکاران و نوکران آنها را در میدان نبرد (خلیج‌فارس) خواهیم گرفت.