کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

دستگیری قاتل خطرناک در رودسر
پسر 27 ساله که بعداز قتل دو نفر و زخمی کردن سه نفر دیگر گریخته بود، بازداشت شد. 
 به گزارش جام‌جم، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان به سایت پلیس گفت‌: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در منطقه رامدشت شهر رودسر، ماموران کلانتری ۱۱ امام به آنجا اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه معلوم شد پسری 27 ساله بعداز قتل مادرش و زخمی کردن پدر، برادر و یکی از همسایگان با داس، قمه و چاقو از خانه فرار کرده است. افراد زخمی به بیمارستان منتقل شدند.    متهم پس از متواری شدن در یکی از خیابان‌های شهر رودسر، فردی ۴۹ ساله را نیز با چاقویی که همراه داشت، به قتل رساند. مخفیگاه او بعد از یک ساعت از فرارش در یکی از روستاهای شهرستان رودسر شناسایی شد. ماموران با هماهنگی قضایی برای بازداشت او به آنجا اعزام شدندکه قاتل پس از هجوم به سمت ماموران با شلیک مستقیم به پا مجروح شد . او برای درمان به بیمارستان منتقل و تحقیقات از او بعد از بهبودش ادامه دارد تا انگیزه‌اش فاش شود. 

نجات از خودکشی با اقدام پلیس
ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت، جوانی که قصد خودکشی از بالای یک ساختمان پنج طبقه را داشت نجات‌دادند.
سرهنگ نجم‌الدین مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در شرق استان تهران به ایسنا گفت : بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی فردی در بالای ساختمان پنج طبقه یکی از مناطق شهرستان، ماموران برای نجات او به محل اعزام شدند. آنها با استفاده از تکنیک‌های اقناعی و روان‌شناختی او را از خودکشی منصرف کردند. علت و انگیزه این فرد در اقدام به خودکشی، مشکلات روحی و روانی بود که برای اقدامات درمانی به بیمارستان روانپزشکی منتقل شد. 

خودکشی شرور اغتشاشگر 
یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با پلیس خودکشی کرد‌.
سردار یحیی‌الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان به فارس گفت: درپی اقدامات خشونت بار اغتشاشگران درشامگاه ششم آبان امسال در بروجرد و مجروح کردن هفت نفر از نیروهای انتظامی در خیابان قاآنی این شهرستان، ماموران انتظامی پس از شناسایی عوامل این حادثه و محل مخفی‌شدن آنها سه‌شنبه طی عملیاتی در کوه‌های اطراف بروجرد با دو نفر از عوامل اغتشاش با هویت مشخص که دارای سابقه آدم‌ربایی، شرارت، قاچاق مواد مخدر و عضویت در یکی از احزاب ضد انقلاب هستند، درگیر شدند.  در پی این درگیری یکی از آنها بازداشت و نفر دوم پس از این‌که  خود را در محاصره دید، خودکشی کرد.‌ 

2 کشته در ریزش معدن 
معدن زغال سنگ در شهرستان کوهبنان ریزش کرد و باعث مرگ دو کارگر شد. 
مجتبی مصباح، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان به مهر گفت: معدن زغال سنگ ۱۲۱۴ کوهبنان ساعت‌22 شامگاه دوشنبه ریزش کرد و باعث مرگ دو کارگر شد. اجساد آنها ساعت چهار بامداد سه شنبه از سوی نیروهای امدادی از زیر‌آوار بیرون آورده شد. علت ریزش معدن از سوی کارشناسان در دست بررسی است.