مدال المپیک بر گردن آرتین

مدال المپیک بر گردن آرتین

قهرمان طلایی تیراندازی ایران در المپیک توکیو، مدال طلای مسابقات آزاد تپانچه خود را به آرتین سرایداران اهدا کرد. جواد فروغی، قهرمان تیراندازی ایران در المپیک توکیو پس از پایان همایش ملی تجلیل از والدین قهرمانان ورزش کشور با حضور در منزل خانواده آرتین سرایداران، مدال طلای مسابقات آزاد تپانچه خود و نیز پیراهن تیم ملی تیراندازی را به نمایندگی از ورزشکاران این کشور به آرتین هدیه داد.

در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ(ع) که عصر روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ به وقع پیوست ۱۵ نفر از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند که سه نفر از آنها پدر و مادر و برادر آرتین سرایداران بودند. فروغی پس از اهدای مدال و پیراهن تیم ملی تیراندازی به آرتین گفت: از زمانی که از این اتفاق باخبر شدم حس انزجار شدید و احساس سنگینی زیادی بر قلبم داشتم. فکر کردن به این‌که این کار را یک انسان انجام داده و این‌که به یک محیط‌زیارتی وارد شوند که زن و کودک غیرمسلح حضور دارند، برای من بسیار سخت بود.
وی افزود: خیلی دوست داشتم در اولین فرصت، کنار آرتین حاضر شوم و خوشبختانه به همایش دامان در شیراز دعوت و خوشحال شدم که این فرصت ایجاد شد تا در خدمت خانواده آرتین باشم.