آدمکشی شکارچیان مردان هوسران

نظمیه

آدمکشی شکارچیان مردان هوسران

دو زن شیاد که با طرح دوستی، مردان هوسران را شکار و اموال آنها را سرقت می‌کردند در برابر قتل یکی از طعمه‌های خود قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات پلیسی برای دستگیری شکارچیان مردان هوسران با گزارش مرگ مشکوک مردی در یکی از شهرهای استان خراسان‌رضوی آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد این مرد براثر مسمومیت شدید با داروی بیهوشی جان باخته است. کارآگاهان پلیس آگاهی که در برابر پرونده قتلی قرار داشتند به بررسی‌های همه‌جانبه دست زده و رد دو زن را در این پرونده به‌دست‌آوردند.  مقتول آخرین‌بار همراه این دو زن دیده شده بود و سرقت اموال باارزشش بعد از قتل این احتمال را مطرح کرد که آنها با مقتول طرح دوستی ریخته و سپس او را بیهوش و اموالش را سرقت کردند. عکس و مشخصات متهمان در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفت تا این‌که چندی قبل ماموران پلیس بابلسر استان مازندران در جریان سرقت اموال مردی از سوی دو زن قرار‌گرفتند.  شاکی در جریان تحقیقات گفت: «در خیابان متوجه دو زن شدم که منتظر تاکسی بودند. برای‌شان بوق زدم که دست تکان داده و سوارشان کردم. مدعی بودند مسافر هستند و خواستند آنها را به ساحل ببرم. بعد هم یک نوشیدنی تعارف کردند که با خوردن آن بیهوش شدم. وقتی به‌ هوش آمدم متوجه سرقت پول و تلفن‌همراهم شدم.»
بررسی این شکایت نشان داد سرقت توسط دو زن متهم به قتل انجام شده که بازپرس پرونده قتل با نیابت قضایی به پلیس بابلسر از آنها خواست متهمان را دستگیر کنند. 
به این ترتیب دو زن جوان در مخفیگاه‌شان در این شهر دستگیر شدند. فرمانده انتظامی بابلسر دراین‌باره گفت: «در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد این دو زن شیاد در روزهای اخیر در بابلسر با شگرد جلب اعتماد مردان و خوراندن آبمیوه مسموم به سرقت وجه نقد و کارت‌بانکی سوژه‌ها اقدام می‌کردند.» سرهنگ سیدجعفر افضلی افزود: «متهمان در جریان تحقیقات به جرایم خود اعتراف کرده و تحقیقات از آنها ادامه‌دارد.»