نسخه خانم روان‌شناس  برای قتل شوهرش

کوتاه از حوادث

نسخه خانم روان‌شناس  برای قتل شوهرش

زن روان‌شناس که متهم است با کمک یکی از مراجعه‌کنندگان به مطبش نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کردند، به‌زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از صبح نهم خرداد سال گذشته و با گزارش قتل مرد 45ساله‌ای به‌نام افشین آغاز شد. مرد مهندس قصد رفتن به محل کارش را داشت که هدف شلیک مرد ناشناسی قرار گرفت و جان‌باخت.  کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه اختلاف مقتول و همسرش‌شدند. 
همسر مقتول به نام لیلا، روان‌شناس بود و تمرکز تحقیقات روی او مشخص کرد که به‌صورت پنهانی با یکی از مراجعه‌کنندگان به مطبش ارتباط دارد. به این ترتیب رامین 38ساله شناسایی و بازداشت شد. 
او در تحقیقات گفت: «هشت سال قبل با همسرم ازدواج کردم که حاصل آن پسر هفت‌ساله‌ای است. با همسرم اختلاف داشتم و به پیشنهاد یکی از بستگان برای جلسات روان‌درمانی نزد لیلا رفتیم. پس از مدتی به لیلا علاقه‌مند شدم. او وقتی متوجه علاقه من شد، حقیقت زندگی‌اش را برای من فاش کرد و از اختلاف با همسرش برایم گفت.
 آن‌طور که لیلا می‌گفت، همسرش اعتقادات مذهبی نداشت و همیشه او را به خاطر اعتقاداتش مسخره می‌کرد. چند بار خواسته از او جدا شود اما همسرش راضی به طلاق نبود. لیلا با حرف‌هایش مرا تحریک کرد تا شوهرش را حذف کنم. اسلحه‌ای تهیه کرده و روز حادثه مقابل خانه‌شان کشیک دادم. وقتی می‌خواست به محل کارش برود به او شلیک و فرار کردم.»
پس از اعترافات رامین، همسر مقتول بازداشت شد اما همدستی در قتل را انکار کرد و گفت: «رامین از مراجعان به مطبم بود که پس از مدتی به من ابراز علاقه کرد اما به او گفتم متاهلم و دو فرزند دارم. فقط در مورد بی‌اعتقادی همسرم به موضوعات مذهبی با او صحبت کردم و خودش تصمیم به قتل شوهرم گرفت.»
این درحالی‌است که ارسال بیش از 40 پیامک در یک روز و صحبت‌های بین‌  آنها، حکایت از عشق ممنوع‌شان داشت. 
دو فرزند مقتول با حضور در دادسرا برای قاتل پدرشان درخواست قصاص کرده و گفتند: پدرم اعتقادات مذهبی داشت و حرف‌های مادرم دراین‌باره درست نیست.  به این ترتیب برای رامین به اتهام مباشرت و برای لیلا به اتهام معاو‌نت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده‌شان برای محاکمه به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ‌ارسال‌شد.

دردسر گرفتن اسلحه به‌جای طلب

مرد میانسال بعد از بدقولی فروشنده گوشی قاچاق، به‌جای پولش از او اسلحه خرید اما با دردسر بزرگی روبه‌رو شد. 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در محله صادقیه تهران به یک تاکسی که راننده آن مرد میانسالی بود و مدام مسیر خود را تغییر می‌داد مشکوک شدند. ماموران به او نزدیک شدند و خودرو را متوقف کردند. 
در بازرسی خودرو، یک قبضه کلت همراه 12عدد فشنگ یافتند. این مرد ابتدا به تناقض‌گویی پرداخت اما در ادامه مدعی شد: برای خرید گوشی قاچاق به یکی از شهرهای غربی کشور رفته‌بودم.
 فروشنده بعد از چند روز ادعا کرد شریکم گوشی‌های قاچاق را به فرد دیگری فروخته و نمی‌تواند پولم را پس‌دهد. سرانجام یک قبضه سلاح کلت و 12فشنگ را به‌جای گوشی‌ها به من داد و گفت اگر آن را در بازار تهران بفروشم چندبرابر پول گوشی‌های تلفن‌همراه نصیبم می‌شود. به دنبال یافتن مشتری برای فروش سلاح بودم که ماموران به من شک کرده و دستگیر شدم.
تحقیقات درباره ادعای متهم در دادسرای ویژه سرقت تهران ادامه دارد.

فرار 2 مرد بعد از تیراندازی

دو مرد بعد از تیراندازی به دفتر امام‌جمعه شادگان متواری‌شدند.  
به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شادگان استان خوزستان شامگاه جمعه دو فرد مسلح به دفتر حجت‌الاسلام عبدالرحمان منصوری، امام‌جمعه این شهرستان تیراندازی کردند و پس از آن متواری شدند. این حادثه آسیب جدی در برنداشت. پرونده‌ای در اداره پلیس آگاهی تشکیل و تحقیقات ادامه دارد. 

مرگ خاموش مادر و فرزندانش

گازگرفتگی در خانه به مرگ خاموش مادر و دو فرزند خردسالش منجر شد. 
محمد همتی،  مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار استان خراسان به ایسنا گفت: بامداد شنبه وقوع گازگرفتگی در خانه‌ای در خیابان جهاد سبزوار به آتش‌نشانی گزارش شد‌. آنها برای امدادرسانی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند زن جوان همراه دختر و پسر هفت و 11‌ساله‌ا‌ش براثر گازگرفتگی فوت شدند.