بدون تیتر

بدون تیتر

 حمیدرضا صالحی، عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: بر‌اساس برآوردهایی که از سوی اپک اعلام شده و در جلسه اخیر اتاق بازرگانی تهران نیز به آن اشاره شد، در ۱۰سال گذشته ایران درآمدی ۴۵۰میلیارد دلاری را تحت تاثیر تحریم‌ها در حوزه نفت از دست داده‌ است. 

 سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، ضمن اشاره به افزایش قابل توجه قیمت‌ها در بازار خودرو تحت تاثیر نوسان‌های افزایشی نرخ ارز طی دو هفته اخیر، از استمرار رکود حاکم بر بازار و البته عقب‌نشینی فروشندگان خودرو در این بازار خبرداد.

 علی رسولیان، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تبادل فناوری با چین و آلمان خبرداد و گفت: برای ساخت شهرک صنعتی مشترک در مرز به مجموعه اقدامات قانونی نیاز دارد. البته با ارمنستان، ترکیه و عراق در زمینه ساخت شهرک صنعتی مشترک صحبت‌هایی شده‌است.

 علیرضا صلواتی، مجری طرح‌های آزادراهی مرکز و جنوب کشور گفت: آزادراه اصفهان ـ شیراز بزرگ‌ترین آزادراه کشور به‌طول ۲۲۴ کیلومتر است که طول مسیر این دو شهر را ۱۳۰ کیلومتر و زمان سفر را دو ساعت کوتاه می‌کند.

 مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: در حال حاضر بین وزارتخانه‌های نیرو و نفت برای تامین سوخت نیروگاه‌های کشور هماهنگی خوبی صورت گرفته است.

 یورو برای دومین روز متوالی در برابر دلار ضعیف آمریکا قرار گرفت و از سطح ۱.۰۳۰۰ عبور کرد تا به بالاترین حد خود در سه‌ماه اخیر برسد و به اوج ماه آگوست یعنی ۱.۰۳۶۵ نزدیک‌شود.

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد واحدهای تولیدی منتخب از جمله انواع کاغذ، کارتن، نئوپان، پودر شوینده، انواع سواری و غیره باید مقادیر تولید شهریور و مهرماه امسال خود را در سامانه ثبت کنند.
​​​​​​​
 مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که در یک سال گذشته برای پروازهای جام‌جهانی، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، تاکید کرد که پروازهای ایران به قطر بستگی به تقاضای بازار دارد و اگر درخواستی وجود نداشته‌باشد، پروازی هم انجام نمی‌شود.
ضمیمه قاب کوچک