بی‌برنامگی!

از اعلام‌نشدن فهرست تیم‌ملی تا لغو نشست خبری کی‌روش 

بی‌برنامگی!

در روزهایی که بیشتر تیم‌های حاضر در جام‌جهانی2022 قطر، فهرست نهایی خود را برای حضور در این بازی‌ها اعلام کرده‌اند، روز گذشته همه منتظر نشست خبری کارلوس کی‌روش بودند تا فهرست بازیکنان تیم‌ملی ایران نیز اعلام شود. پیش از نشست خبری که قرار بود ساعت13و 30دقیقه در هتل آکادمی فوتبال برگزار شود، خبرهای متفاوتی در مورد خط خورده‌ها به گوش می‌رسید.

آخرین تمرین تیم‌ملی پیش از عزیمت به قطر در حالی برگزار شد که غیبت امید نورافکن، میلاد سرلک، محمد رضا اخباری و سامان فلاح مهمترین نکته آن بود. با این حساب خیلی‌ها اینطور گمانه‌زنی کردند که این چهار نفر جزو خط خورده‌های پایانی فهرست تیم‌ملی هستند. یک شایعه دیگر در این زمینه، در مورد امیر عابدزاده بود. در تصاویر روز گذشته تمرین گلرهای تیم‌ملی، بیرانوند، نیازمند و حسینی دیده می‌شدند. برخی می‌گفتند حضور سه دروازه‌بان در آخرین تمرین تیم‌ملی ممکن است به معنای خط خوردن نام امیر عابدزاده در فهرست نهایی باشد. 
برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها، حدود 100عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی از حدود یک ساعت مانده به شروع نشست در محل هتل آکادمی حاضر شدند؛ اما با نزدیک شدن به ساعت شروع نشست، بی‌برنامگی مشخصی به چشم می‌آمد. حدود 50 دقیقه از حضور خبرنگاران در محل نشست خبری گذشته بود در حالی‌که هیچ خبری از سرمربی تیم‌ملی نبود. در حالی که همه منتظر حضور کارلوس کی‌روش بودند، محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی در نشست حاضر شد و اعلام کرد که نشست به دلیل مسائل فنی لغو و به امروز موکول شده است. بنا به اعلام معتمدکیا، فهرست نهایی تیم‌ملی قرار است امروز اعلام شود. این در حالی است که از یک سو امروز آخرین مهلت تیم‌های حاضر در جام‌جهانی برای ارسال فهرست نهایی به فیفاست و از طرف دیگر و طبق برنامه اعلام شده، تیم‌ملی ظهر امروز تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کند. با این اوصاف برگزاری نشست امروز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ممکن است کی‌روش فهرست را به صورت مجازی اعلام کند.    
ضمیمه قاب کوچک
تیتر خبرها