کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

بازداشت 3 نفر در مرگ دختر جوان 
سه نفر در ارتباط با حادثه افتادن دختر جوان در محل گودبرداری جنب برج شهران تبریز بازداشت شدند. 
ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی به سایت پلیس گفت: شامگاه چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان امسال، دختر جوان تبریزی به نام آیلار حقی در محل گودبرداری جنب برج شهران تبریز دچار حادثه شد. با اطلاع از این موضوع ماموران به آنجا اعزام شدند که معلوم شد او به بیمارستان منتقل شده اما فوت کرده است.  تاکنون در این رابطه سه نفر از جمله یکی از دوستان وی که پسر جوانی بود و دو نفر از مرتبطان دیگر بازداشت شدند. با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شد این دختر جوان از یک دستگاه خودرو سواری در مقابل پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.  گفته می‌شود دختر فوت شده دانشجوی دانشگاه آزاد تبریز بوده است. 

مرگ 2 کودک در تصادف با قطار 
یک خواهر و برادر بر اثر برخورد با قطار در منطقه مرند دچار‌حادثه شده و فوت کردند.
​​​​​​​محمدرضا قربانی، مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان به مهر گفت: ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه پنجشنبه بیست‌و‌ششم آبان امسال، روبه‌روی باغ رضوان مرند برادر و خواهر هفت و 12 ساله با قطار جلفا ــ  تبریز در حال حرکت برخورد کردند که به دلیل شدت صدمات وارده فوت شدند‌. 

قتل یک زوج به دست برادرزن 
 مردی در جریان اختلاف خانوادگی خواهرش و شوهر او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.
سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به سایت پلیس گفت: نیمه‌شب بیست‌و‌پنجم آبان امسال اجساد یک زوج تبعه افغانستان که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود، در خانه‌شان، یکی از محله‌های شهر کرمان کشف شد.  متهم که برادرزن خانواده بود بازداشت و در جریان تحقیقات اعتراف کرد که خواهر خود و شوهر او را بر سر اختلافات و مسائل خانوادگی به قتل رسانده است.