گره‌کور مرد رمال بر زندگی مرد ساده‌لوح

گره‌کور مرد رمال بر زندگی مرد ساده‌لوح

مرد رمال مشتری‌اش را با چای مسموم بیهوش و با سرقت دسته‌کلیدش، از خانه او 500میلیون تومان سرقت کرد. تحقیقات پلیس برای دستگیری رمال فراری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل آذر امسال مردی جوان با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی رمال به اتهام بیهوش‌کردن و سرقت اموال خانه‌اش شکایت کرد. با دستور قضایی، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: چند ماهی وضع مالی‌ام بد شده بود و مدام در کارهایم شکست می‌خوردم. خسارت‌های مالی زیادی به من وارد شد و کم مانده بود ورشکسته شوم. با همسرم نیز دعوا داشتم و حتی تا مرز طلاق پیش رفتیم. یک ماه قبل به‌طور اتفاقی دوستم را دیدم و وقتی فهمید چه اتفاقی برایم افتاده، گفت این بلا سر خودش هم آمده و برای حل آن نزد رمالی رفته و با کمک مرد رمال مشکلاتش حل شده است. وسوسه شدم و نزد مرد رمال رفتم. 
او مدعی بود اجنه به خانه و محل کارم در رفت‌وآمد هستند. زندگی و کارم را طلسم سیاه کرده‌اند.  اگر طلسم باطل نشود آنها از من فاصله نمی‌گیرند و شرایطم خوب نمی‌شود. به مرد رمال اعتماد کردم و سه‌بار نزدش رفتم و هربار مبالغی برای خرید نسخه‌هایش پرداختم و طبق آن عمل کردم اما شرایط بدتر‌شد. 
شاکی ادامه داد: آخرین بار که نزد او رفتم، مدعی شد باید نوشیدنی  را که در آن وردخوانده بخورم تا طلسم باطل شود. قبول کردم و لیوان چای مورد نظر را به من داد که با خوردن آن حالم بد شد که گفت طبیعی است و یک ساعت دیگر خوب می‌شوم.
 آنجا را ترک کرده و در مسیر خانه بیهوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم، روی تخت بیمارستان بودم و فهمیدم چهار روز بیهوش بوده و مردی در خیابان مرا یافته و به بیمارستان رسانده است. دسته‌کلیدم همراهم نبود. بعد از مرخص‌شدن به خانه رفتم و کلیدساز در را برایم باز کرد. دیدم همه‌جا به‌هم‌ریخته و طلا، سکه و دلارها و وسایل آنتیک خانه‌ام که ارزش 500میلیون تومانی داشت به سرقت رفته است. از رمال شکایت دارم. او این بلا را سرم آورده و اموالم را دزدیده‌است. 
 با شکایت او ماموران برای بازداشت رمال به خانه قدیمی او در جنوب‌شهر رفتند که معلوم شد همزمان با سرقت او خانه اجاره‌ای را تحویل داده و ناپدید شده است. با فرار مرد رمال، احتمال سرقت توسط او قوت گرفت و تحقیقات برای بازداشتش
 ادامه دارد.