افشای راز سرقت پراید در دعوای دختر و پسر جوان

افشای راز سرقت پراید در دعوای دختر و پسر جوان

دعوای پسر و دختری جوان در یکی از پارک‌های غرب تهران راز سرقت خودروی پراید را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر سوم آذر امسال مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد دختر و پسری جوان در یکی از بوستان‌های غرب تهران با هم درگیر شده‌اند. وی قصد میانجیگری داشته که پسر جوان به مرگ تهدیدش کرده‌است و او می‌ترسد بلایی سر این دختر بیاید.
ماموران کلانتری گلستان  به بوستان رفتند. مرد جوان با مشاهده ماموران فرار کرد اما سرانجام دستگیر شد. بررسی‌ها نشان داد. این دختر و پسر با یک پراید به پارک آمده‌اند که شماره آن را استعلام کرده و پی بردند خودرو چند ساعت قبل در یکی از محله‌های غرب تهران سرقت شدم و احتمال سارق بودن آنها قوت گرفت. دختر جوان در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مدتی قبل با شهرام آشنا شده و قصد ازدواج داشتیم اما دچار اختلاف‌هایی شده و از ازدواج با او منصرف شدم. امروز برای آخرین بار می‌خواستم او را ملاقات کنم. سوار خودروی پراید او شدم و با هم به این بوستان آمدیم، از سرقتی بودن خودرو بی‌خبر بودم. 
 با توجه به اظهارات او، پسر جوان مدعی بود خودرو را از دوستش امانت گرفته است اما نام و نشانی از او ارائه نداد. ماموران، مالک خودروی سرقتی را یافتند. پس از تحقیق از او مشخص شد خودروی پارک شده از مقابل منزلش به سرقت رفته است. ماموران به آنجا رفتند و فیلم‌های دوربین مداربسته محل را بازبینی کردند و پی بردند سارق همان شهرام بوده و دختر جوان هم همدست  اوست. 
دیروز متهم به سرقت، برای ادامه تحقیقات نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و گفت: شش‌ماه قبل با مینا در اینستاگرام آشنا شدم و ارتباط‌مان شکل گرفت. بعد از مدتی تصمیم  به ازدواج گرفتیم اما او در چند ماه اخیر مدام از کارم بهانه می‌گرفت‌. آن‌قدر مرا تحقیر کرد که برای ثابت کردن خودم خودروی پراید را سرقت کردم و با هم به این پارک آمدیم که دعوای‌مان بالا گرفت و بازداشت شدم و راز سرقت فاش شد.
متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران منتقل شد تا تحقیقات تکمیلی از او انجام گیرد و مشخص شود مرتکب جرایم دیگری هم شده است یا نه؟