پلیس در تعقیب دزدان عاشق گوشی آیفون

پلیس در تعقیب دزدان عاشق گوشی آیفون

پلیس تهران در تعقیب دو سارقی است که با تهدید سلاح گوشی‌های آیفون گران‌قیمت سرقت می‌کنند. تاکنون چهار نفر از سارقان شکایت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، پنجم آذر امسال مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران شکایت کرد دو‌مرد موتور‌سوار مسلح گوشی او را سرقت کرده‌اند. 
 با دستور قاضی اکبری، بازپرس پرونده  شناسایی دزدان در دستور کار ماموران اداره  یکم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت و شاکی در تحقیقات گفت: شب در حال بازگشت از محل کارم به خانه بودم که تلفن‌همراهم که آیفون 13 بود زنگ خورد‌. بعد از پایان مکالمه‌ام، دو مرد که سرنشینان موتورسیکلتی بودند راهم را سد کرده و با تهدید سلاح گوشی‌ام را سرقت کردند.
 تحقیقات در حالی ادامه داشت که ماموران متوجه شدند شکایت‌های مشابه دیگری هم در کلانتری‌های پایتخت در شمال تهران مطرح شده است. ماموران با شناسایی شاکیان آنها را برای ادامه تحقیقات به اداره یکم پلیس آگاهی تهران احضار کردند. یکی از شاکیان گفت‌: من و دوستم شامگاه 17 آبان امسال سوار خودروی‌مان در حال تردد در محله سعادت‌آباد تهران بودیم که موتورسیکلتی با دو سرنشین راه‌مان را سد کردند و سلاح را روی شقیقه‌های ما گذاشتند. آنها با زور و تهدید گوشی‌های آیفون 13 و 11  ما را سرقت کرده و سوار موتورشان شده و فرار کردند.
همچنین معلوم شد شاکی دیگر هم سوار خودرویش بوده که از سوی سارقان مسلح گوشی آیفون او نیز سرقت شده است. 
پلیس احتمال می‌دهد که سارقان فراری از افراد سابقه دار باشند که تحقیقات ویژه ای را در این ارتباط برای دستگیری متهمان مسلح آغاز کرده است. پرونده  این سرقت های مسلحانه در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران در دست بررسی است.