کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

سقوط دانشجو بعد از اختلاف با استاد راهنما
اختلاف یک دانشجوی دکترا با استاد راهنما، منجر به حادثه در دانشکده فنی دانشگاه تهران شد.
به گزارش تسنیم، یک دانشجوی دختر رشته دکترا در دانشکده فنی دانشگاه تهران، بر اثر سانحه سقوط از ارتفاع دچار صدمات شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان در حال درمان است. این اتفاق پس از بروز اختلاف این دانشجو با استاد راهنما بر سر نحوه چینش نویسندگان یک مقاله صورت گرفته و موضوع همچنان در دست بررسی است.

دیدار پسر و مادر بعداز 29 سال جدایی 
پسری که بعداز جدایی والدینش 29 سال مادرش را ملاقات نکرده بود به کمک ماموران انتظامی توانست او را پیدا کند و همدیگر را ببینند. 
سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت  در این باره به جام جم گفت : اوایل آذر امسال  پسر 29ساله‌ای به اداره چهارم پلیس آگاهی رفت و اعلام کرد، مادرش را از زمان تولدش تاکنون ندیده و بعد از سال‌ها جست‌وجو نمی‌دانسته مادرش در قید حیات است یا نه. با تحقیق از وی معلوم شد او  در این سال‌ها با پدرش زندگی می‌کرده است. 
وی افزود: با درخواست وی، ماموران تحقیقات را آغاز کردند و پی بردند که او در یکی از بیمارستان‌های جنوب  تهران به دنیا آمده است.   بررسی‌ها نشان داد مادر پسر جوان، زنده است و در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند. در شناسنامه پدر این پسر جوان، نام همسر اول پاک شده و وی نام مادر گمشده را به پسرش نگفته بود. ماموران هویت مادر این پسر جوان را شناسایی کردند و زن میانسال به پلیس آگاهی فراخوانده  شد. از او تحقیق کردند که معلوم شد، 29 سال قبل پس از تولد فرزندش باتوجه به اختلاف شدیدی که با همسرش داشته از وی جدا شده و کودک را تحویل او داده و زندگی جدیدی را آغاز کرده اما بعداز ازدواج هم ‌نگران فرزندش بوده و سال‌ها دنبال او می‌گشته است. حتی به مقابل خانه آنها رفته که از آن محل نقل مکان کرده بودند. این مادر و پسر پس از 29سال جدایی به هم رسیدند. 

بازداشت عاملان  قتل در «باوی» 
 درگیری خیابانی، منجر به قتل یک مرد و زخمی شدن افراد دیگری شد.  سرهنگ علیرضا میررضایی، فرمانده انتظامی باوی  استان خوزستان به ایرنا گفت: وقوع یک  فقره درگیری و نزاع مسلحانه منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان  باوی شد. در این درگیری چند نفر مجروح و سه نفر نیز در این ارتباط بازداشت  شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان  یک قبضه سلاح جنگی کلاش، یک قبضه سلاح برنو، دو قبضه سلاح شکاری و ۷۷ عدد فشنگ کشف شد. متهمان انگیزه خود را انتقام‌جویی به‌دلیل اختلافات شخصی عنوان کردند. 


بازداشت 3 برادر متهم به قتل 
مردی که در جریان درگیری یک نفر را کشته و دو نفر را زخمی کرده بود و با دو برادرش متواری بودند، بازداشت شدند. 
سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان   به خبرگزاری صداوسیما گفت: وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به قتل در منطقه شالکوه شهرستان رشت به پلیس  گزارش شد. در جریان تحقیقات ماموران معلوم شد مردی حدودا ۴۰ ساله  هنگام  درگیری بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری به قتل رسیده و دو مرد ۲۱ و ۲۸ساله دیگر که در این نزاع حضور داشتند، مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. 
وی افزود: در تحقیقات بعدی معلوم شد مقتول با همدستانش به علت اختلافات قبلی و قمار با چوب و چماق با سه نفر دیگر درگیر شده‌اند. عامل این قتل که مردی 43ساله بود، متواری شد که به همراه  دو برادرش در رشت در کمتر از 24ساعت پس از قتل،  شناسایی  و بازداشت شد. همچنین یک قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه آنها کشف شد. 

یک کشته و 2 زخمی در اختلاف خانوادگی 
مردی در پی اختلاف خانوادگی همسر خود را کشت و دو عضو خانواده او را زخمی کرد. 
سرهنگ هاشم شعفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی به ایرنا گفت: عصر جمعه یازدهم آذر امسال مردی در تبریز  به‌دلیل اختلافات خانوادگی با استفاده از سلاح‌کمری، همسر خود،  برادر او و فرزند وی را مجروح کرد. افراد زخمی به بیمارستان منتقل شدند. این در حالی بود که ساعاتی بعد از حادثه، زن زخمی که همسر متهم فراری بود با توجه به تلاش پزشکان فوت کرد. متهم فراری تحت تعقیب بود که سرانجام بازداشت و از او سلاح کمری کشف شد.