پرسپولیس، مهاجم هدف ندارد

پرسپولیس، مهاجم هدف ندارد

هر تیمی آرزوی داشتن بازیکنی مثل لوکادیا را داشت اما حالا که نیست فقط باید رو به جلو نگاه کنیم. پرسپولیس مهاجمی می‌خواهد که ما را یاد فرشاد پیوس بیندازد. الان پرسپولیس سه مهاجم دیگر هم دارد.

شیخ دیاباته، مهدی عبدی، حامد پاکدل. مهدی ترابی را هم اضافه کنیم شاید کمی خیال‌مان راحت شود. اما شیخ دیاباته که فعلا مصدوم است، عبدی هم از بس نیمکت‌نشین بوده دیگر تمرکز و اعتماد به نفس ندارد. می‌ماند پاکدل. به‌نظر من اگر این بازیکن در آلومینیوم می‌ماند الان یکی از گلزنان برتر لیگ‌برتر بود اما در پرسپولیس به او چندان فرصت بازی نمی دهند.
هر زمانی که به میدان آمده فقط 10 دقیقه یا یک ربع بازی کرده است. همه هواداران از پرسپولیس انتظار دارند اما متاسفانه ما فقط روی کاغذ اسم داریم. ما در زمینه پاسورها هم چندان خیال‌مان راحت نیست و بیشتر روی ضربات ایستگاهی تکیه می‌کنیم. الان هنر یحیی گل‌محمدی این است که از میان ترابی، پاکدل، شیخ دیاباته و عبدی یک خط حمله موفق بسازد. واقعیت این است که پرسپولیس به سختی گل می‌‌زند و بیشتر مدافعان هستند که بار گلزنی روی دوش می‌کشند. فورواردهای ما گل بزن‌نیستند. 
شاید ترابی و عالیشاه بتوانند گاهی اوقات کمک کنند اما آنها هم مهاجم هدف نیستند و در واقع تیم ما مهاجم هدف ندارد. نقل و انتقالات نیم فصل به زودی آغاز می‌شود و بهترین راه حل این است که یحیی یک مهاجم خارجی و خوب جذب کند. ما نیازی به مهاجم ایرانی نداریم چون به اندازه کافی در این تیم حضور دارند. اکنون باید به دنبال یک خارجی با‌کیفیت باشیم.
 نکته مهم این است که پرسپولیس اکنون صدرنشین است اما این‌که مهاجم هدف نداریم کمی ما و هواداران را نگران می‌کند. امیدوارم یحیی گل‌محمدی بتواند این وضعیت را کنترل و مدیریت کند و هر چه سریع‌تر به فکر یک خارجی باکیفیت و البته تمام‌کننده باشد.

مرتضی فنونی‌زاده - پیشکسوت پرسپولیس