قرارداد رونالدو با النصر؛ ساعتی یک میلیارد تومان!

قرارداد رونالدو با النصر؛ ساعتی یک میلیارد تومان!

اگر خبر مهم پنجشنبه شب، خبر درگذشت پله بود، 24ساعت بعد جهان ورزش در شوک خبری دیگر قرار گرفت؛ انتقال قطعی کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان!

این جمله که با پول می‌توان همه چیز را خرید، این بار با انتقال رونالدو به النصر مصداق پیدا کرد.CR7 با قراردادی به ارزش200میلیون دلار در سال، تبدیل شد به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال. قراردادی که به پول ما می‌شود ساعتی یک میلیارد تومان! رونالدو پس از پیوستن به النصر گفت: «برای تجربه جدید در یک لیگ متفاوت و یک کشور متفاوت هیجان‌زده هستم، چشم‌اندازی که النصر دارد بسیار الهام‌بخش است. بسیار هیجان‌زده هستم که به همبازیان جدیدم بپیوندم و به تیم کمک کنم تا موفقیت‌های بیشتری کسب کند.»
در پست باشگاه النصر هم آمده: «این بیش از تاریخ‌سازی است. این قراردادی است که نه تنها الهام‌بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر، بلکه الهام‌بخش لیگ ما و نسل‌های آینده ماست. کمک به پسران و دخترانی که بتوانند بهترین خود باشند. رونالدو به خانه جدید خود خوش آمدی!» گفتنی است صفحه النصر که تا روز جمعه فقط 300 هزار دنبال‌کننده داشت در همان ساعت اول جذب رونالدو از مرز یک میلیون گذشت و بعد از 24 ساعت حالا دارد به 5 میلیون دنبال‌کننده می‌رسد.