به دستور یک رمال دزدی می‌کردم!

انگیزه عجیب یک زن برای سرقت از خانه‌ها

به دستور یک رمال دزدی می‌کردم!

زن جوان که همراه همسرش برای سرقت به خانه‌ها می‌رفت، وقتی دستگیر شد، ادعای عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل مهر امسال مردی با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 34 تهران از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد. با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال و با تحقیق از شاکی معلوم شد او و خانواده‌اش برای شرکت در مراسم ختم یکی از اقوام به شهرستان رفته بودند که بعد از بازگشت، متوجه سرقت طلا، سکه و دلار به ارزش 300 میلیون تومان از خانه‌شان شده‌اند. 
همزمان با شروع تحقیقات برای دستگیری دزد خانه، افراد دیگری نیز به اداره پلیس آمدند و شکایت کردند که خانه‌های‌شان مورد سرقت قرار گرفته است. شواهد نشان می‌داد که سرقت به شیوه بالکن‌روی با تخریب قفل رخ داده است. جست‌و‌جو‌ها برای یافتن سارق شب‌رو ادامه داشت تا این‌که با گذشت چند ماه از این سرقت‌های سریالی، دو روز پیش دو نفر از شاکیان با مراجعه به پلیس آگاهی، گفتند آگهی فروش طلاهای سرقتی‌شان را در سایت دیوار دیده‌اند. ماموران به محل ملاقات با فروشنده رفته و او را بازداشت کردند. در بازرسی خانه مرد جوان، بخشی از اموال سرقتی هم کشف شد. 
فرشید، متهم پرونده در جریان تحقیقات گفت: معتاد به شیشه‌ام و پنج بار به اتهام سرقت خانه‌ها به زندان منتقل شده و هر بار یکی دو سالی در زندان بودم. چند ماه قبل با پایان محکومیتم آزادشده و دوباره سرقت خانه‌ها را شروع کردم. همسرم از این وضع خسته شده بود تا این‌که یک ماه بعد از سرقت‌های جدیدم، اخلاق او عوض شده و با من برای سرقت‌ها می‌آمد. گاهی در خودرو می‌ماند، گاهی وارد خانه‌ها می‌شد و اموال را با هم برمی داشتیم و او دلارو طلاها را برایم می‌فروخت.
با اعتراف او، همسرش بازداشت و در تحقیقات گفت: «شوهرم دزدی سابقه‌دار و معتاد است. هر کاری کردم او دست از خلاف بکشد، فایده‌ای نداشت. یک روز دوستم به من پیشنهاد داد تا نزد رمالی بروم و از او کمک بگیرم. سه مرتبه نزد زنی رمال در جنوب شهر رفتم. مشکلاتم را برایش بازگو کردم. او نسخه‌هایی برایم نوشت که طبق آن عمل کردم، می‌گفت که زندگی و شوهرم طلسم شده است که او خلافکار شده و باید برای شکستن این طلسم، مدتی با او سرقت کنم و بعد خانه‌ام را به شهرستان منتقل کنم. 10 میلیون تومان بابت نسخه‌های زن رمال به او پرداختم. طبق دستور زن رمال رفتار کردم اما نه‌تنها همسرم سرقت را کنار نگذاشت، بلکه خودم هم به اتهام سرقت دستگیر شدم.»
با اعتراف این زوج سارق، مالخر نیز بازداشت شد و به جرایمش اعتراف کرد. با توجه به ادعای عجیب همسر سارق، قاضی پرونده دستور شناسایی زن رمال و بررسی این ادعا را مطرح کرد.