همبستگی گروه‌های مقاومت با نیروهای فلسطینی

همبستگی گروه‌های مقاومت با نیروهای فلسطینی

عملیات گروه‌های مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی که پس از حمله وحشیانه نیروهای نظامی این رژیم به اردوگاه جنین و شهادت 9فلسطینی آغاز شد، ادامه دارد.

جمعه شب بود که منابع صهیونیستی از تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند که بر اثر آن دست‌کم هشت نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.دیروز هم در ادامه تنش‌ها و درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی، وقوع تیراندازی در قدس اشغالی به مجروح شدن حداقل دو نفر منجر شد که به گفته منابع اسرائیلی یکی از این مجروحان از افسران تیپ چتربازان ارتش رژیم‌صهیونیستی است که در زمان عملیات در مرخصی بوده است. بر اساس این گزارش، حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد.به دنبال این دو عملیات، به‌ویژه عملیات جمعه شب و هلاکت تعدادی از صهیونیست‌ها، گروه‌های مقاومت از این عملیات حمایت کردند. حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، در بیانیه‌ای با تبریک عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در قدس اشغالی تأکید کرد این عملیات قهرمانانه برای گرفتن انتقام خون شهدای جنین بود. طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات را تبریک گفت و تأکید کرد دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد.حزب‌ا... لبنان هم با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی کامل با ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین، حمایت خود را از اتخاذ چنین اقدماتی برای بازدارندگی تداوم تجاوزهای صهیونیست‌ها اعلام کرد. 
در ادامه این بیانیه آمده است: «ما استانداردهای دوگانه برخی از دولت‌های غربی و عربی و همدستی و سکوت آنها درخصوص کشتار جنین را محکوم می‌کنیم». دفتر سیاسی جنبش انصارا... یمن هم در بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی تأکید کرد رژیم‌صهیونیستی دیگر از عملیات مبارزان فلسطینی در امان نخواهد بود.در این بیانیه آمده است این عملیات بی‌نظیر، ارکان رژیم موقت صهیونیستی را به لرزه درآورد و به این رژیم فهماند که از امروز به بعد، دیگر از عملیات‌های مبارزان فلسطینی در امان نخواهد بود.