قتل زن نقاش در جدال با سارق خودرو

قتل زن نقاش در جدال با سارق خودرو

مرد جوان وقتی با مقاومت زن برای سرقت خودرویش در یکی از محله‌های تهران روبه‌رو شد، او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند. او که کارگر خانه مقتول بود با همدستش جسد را به بیابان منتقل و دفن کردند. 

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دهم بهمن امسال زن میانسال نقاش، سوار خودروی شاسی بلندش شد و از خانه‌اش در شمال تهران بیرون رفت و ناپدیدشد. در ادامه همسرش برای طرح شکایت نزد عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران رفت و پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. 
یک هفته بعداز این ماجرا مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد چند روزی است یک خودروی شاسی بلند در محله‌شان پارک شده و از راننده آن خبری نیست. ماموران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند و با استعلام از پلاک خودرو، پی بردند خودرو دستور توقیف دارد و مالک همان زن نقاش گمشده است. در بررسی داخل خودرو، آنها با لکه‌های خون روبه‌رو شدند. با تطبیق لکه‌های خون با گروه خونی زن گمشده، احتمال قتل او قوت گرفت. 
 ماموران فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل کشف خودرو را بازبینی کردند و تصاویر دو مرد جوان را یافتند. شاکی با دیدن آن دو، یکی از متهمان را که شاهین نام داشت، شناخت و گفت او کارگر خانه‌اش است که چند روز بعد از ناپدید شدن همسرش، دیگر او را ندیده‌است. این مرد به عنوان متهم پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که روز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن امسال بازداشت شد. در ادامه دوست او که تصویرش به دست آمده‌بود نیز دستگیر شد و در مواجهه حضوری با هم راز قتل زن گمشده فاش کردند. 
شاهین 35 ساله در جریان تحقیقات در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت : کارگر خانه‌شان بودم و کارهای تعمیرات برایشان انجام می‌دادم. زن نقاش و شوهرش وضع مالی خوبی داشتند. اول خواستم از خانه‌شان سرقت کنم، که نشد. بعد تصمیم به سرقت خودروی زن نقاش گرفتم. موضوع را با دوستم فرید در میان گذاشتم که قبول کرد با من همراه شود. روز حادثه با موتورسیکلت راه مقتول را سد کردیم. با تهدید او خواستیم سوئیچ را بدهد و پیاده شود اما مقاومت کرد و با ضربه‌های چاقو او را به قتل رساندم. مانده بودیم با جسد چه کنیم، بالاخره او را در صندوق عقب انداختیم و در بیابان‌های اطراف تهران دفن کردیم. خواستیم خودرو را بفروشیم اما از ترسمان نشد و آن را در جنوب‌شهر پارک کردیم. 
با اعتراف وی، همدستش نیز گفته‌های او را تایید کرد. متهمان برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند .