بدون تیتر

بدون تیتر

 مسعود رسولی، دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور با اشاره به عرضه گوشت منجمد بسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرفه‌های میادین میوه‌و‌تره‌بار گفت که این گوشت‌ها داخلی و باکیفیت بوده و در شرایط استاندارد منجمد شده‌ است.

 محسن جوهری، رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی گفت: با توسعه صنعت سی‌ان‌جی می‌توان میزان مصرف بنزین را روزانه تا ۲۰ میلیون لیتر کاهش داد اما متاسفانه تصمیم جدی در این راستا صورت نمی‌گیرد.

 طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، پنج بانک جدید علاوه بر پنج بانک قبلی (تجارت، ملت، صادرات، ملی و قرض‌الحسنه مهر ایران) که از ابتدا به جهت واریز وجه علی‌الحساب ۵۰۰ میلیون تومان، معرفی شده بود، به سامانه فروش خودروهای وارداتی اضافه شد؛ بر این اساس بانک‌های سپه، کشاورزی، صنعت و معدن، رفاه و توسعه تعاون نیز مورد تایید هستند.

 نقی شعبانیان، معاون امور جنگل وزارت جهاد کشاورزی گفت: نیاز سالانه چوبی کشور در حاضر ۱۲میلیون متر‌مکعب است که حدود 5/4 تا پنج میلیون متر‌مکعب آن چوب خام و از طریق باغات، زراعت چوب و واردات و بقیه نیز به شکل چوب کار شده، تامین می‌شود.

 یک تولیدکننده در صنعت محصولات بهداشتی با بیان این‌که فقط در چند قلم محدود لوازم آرایشی که بیشتر جنبه تامین تنوع مدنظر را دارد، مانند عطریات یا مدادهای آرایشی امکان تولید داخل آن وجود ندارد و نیاز به واردات است، گفت: با توجه به این‌که بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی اجازه واردات ندارند، آنچه در سطح عرضه است یا تقلبی است یا قاچاق که باید جمع‌آوری شود.

 عرضه سهام دولت در شرکت‌های فولاد مبارکه، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، توسعه نیشکر و صنایع جانبی و احیای استیل فولاد بافت توسط سازمان خصوصی‌سازی از طریق بازار سرمایه انجام می‌شود.
​​​​​​​
 آرمان خالقی، عضو هیأت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت از افزایش زمان انتظار برای تخصیص ارز نیمایی به تولیدکنندگان خبر داد.
ضمیمه قاب کوچک