قتل مرد جوان برای سرقت گوشی

کوتاه از حوادث

قتل مرد جوان برای سرقت گوشی

سه مرد بعد از سدکردن راه مرد جوان و حمله به وی او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساندند و با سرقت گوشی‌اش متواری شدند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه پنجشنبه یازدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری کن در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان قتل مردی 28ساله قرار داد. در پی تحقیقات پلیسی معلوم شد مرد جوان تبعه افغانستان در میدان بهاران منطقه کن هدف پنج ضربه‌ چاقو قرار گرفته که بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. در جریان تحقیقات محلی مشخص شد خودروی سواری با سه سرنشین راهش را سد کرده‌اند. وقتی به آنها اعتراض کردم آن سه مرد پیاده شده و او را با ضربه‌های چاقو کشتند و گوشی تلفن‌همراهش را به سرقت بردند. 

فرار بعد از قتل 3عضو خانواده
مردی در شهرستان مسجدسلیمان سه عضو خانواده‌اش را به قتل رساند و متواری شد. 
علی اسکندری، رئیس دادگستری مسجدسلیمان استان خوزستان به مهر گفت: مردی در منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان دو خواهر ۳۰ و ۱۱ ساله و خواهرزاده ۹ ساله خود را به قتل رساند و متواری شد. 

کلاهبرداری با پیشگویی کنکور
مردی که با رمالی و پیشگویی دروغین نتایج کنکور، از افراد کلاهبرداری می‌کرد، بازداشت شد.
سرهنگ سیداحمد موسوی، رئیس پلیس فتای استان زنجان به سایت پلیس گفت: فردی با حضور در پلیس فتا شکایت کرد شخصی با ترفند رمالی و پیشگویی نتایج کنکور، از او کلاهبرداری کرده‌است. متهم تحت تعقیب بود که مخفیگاهش در یکی از استان‌های همجوار به دست آمد و بازداشت شد. متهم اعتراف کرد با درج و انتشار آگهی رمالی و پیش‌بینی نتایج کنکور در فضای‌ مجازی پس از جلب اعتماد و سوء استفاده از سادگی قربانیان، با دادن وعده‌های دروغین و امید واهی، مبالغی را از آنها دریافت و کلاهبرداری کرده‌است.