نسخه Pdf

اینما تلاش کرده سهم خود را از بازار بگیرد

گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت گسترش طراحان نقش الماس

اینما تلاش کرده سهم خود را از بازار بگیرد

یک نکته که با قاطعیت در مورد نمایشگاه رصتا می‌توان گفت، حمایت‌هایی است که از کسب‌و‌کارهای نو اتفاق افتاده است.

بسیاری از پلتفرم‌های فعال در حوزه صوت‌و‌تصویر در نمایشگاه رصتا حاضر بودند اما حضور برندهای جوان، خود نشانی از کمک‌های ساتراست که توانسته این کسب‌و‌کارها را به سمت رصتا بکشاند. شرکت گسترش طراحان نقش الماس، با برند سایت اینما در این نمایشگاه حضور داشته و یکی از همین برندهای جوان است. به‌گفته مدیر این مجموعه، تلاش شده تا از این فرصت برای شناسایی مخاطب استفاده شود. مدیر شرکت گسترش طراحان نقش الماس معتقد است که برگزاری نمایشگاه رصتا تاثیر بسیاری در شناخت مخاطب از این مجموعه و پلتفرم‌های مختلف داشته است. به بهانه بررسی تاثیر نمایشگاه رصتا در رشد شناخت مخاطب از کسب‌و‌کارها، با علی معارفی، مدیرعامل شرکت گسترش طراحان نقش الماس گفت‌وگو کردیم. 

علی معارفی، مدیرعامل شرکت گسترش طراحان نقش الماس در این مورد به جام‌جم می‌گوید: نمایشگاه رصتا فرصتی برای کسب‌وکارهای نو و فعال در این حوزه است تا بتوانند بهتر خودشان را به مخاطب معرفی کنند. ما هم در تلاش بودیم تا پلتفرم خودمان را معرفی کنیم و در کنار آن با سازمان‌ها و ارگان‌ها قرارداد و همکاری متقابل داشته باشیم.وی در توضیح فعالیت‌های مجموعه خود عنوان می‌کند: اینما یک سایت اشتراک ویدئویی است که در دو قالب VOD و کاربرمحور قرار است کار خود را جلو ببرد. حدود 2.5میلیون نفر کاربر داریم که هر روز محتواهای مختلف از ویس و صدا گرفته تا فیلم و عکس در سایت بارگذاری می‌کنند. در واقع اینما استارت‌آپ جوانی است که در یک‌سال و نیمی که وارد بازار شده، توانسته سهم خوبی را به‌دست آورد. به همین دلیل هم تمایل داشتیم در اولین نمایشگاه صوت‌و‌تصویر حاضر  شویم. 
معارفی با اشاره به تلاش‌های ساترا برای حمایت از کسب‌و‌کارهای مختلف تصریح می‌کند: برگزاری این نمایشگاه تاثیر بسیاری در شناخت مخاطب از ما و پلتفرم‌های مختلف دارد. در حقیقت هر نوع تبلیغی، باعث می‌شود که مخاطب ارتباط بیشتری با ما برقرار کند.