نسخه Pdf

فرصتی برای دیده شدن

در گفت‌وگو با مدیرعامل «گپ فیلم» عنوان شد

فرصتی برای دیده شدن

یکی از پلتفرم‌هایی که در نمایشگاه رصتا حضور پیدا کرد، «گپ فیلم» بود که مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریال‌های روز دنیاست. مدیرعامل این پلتفرم معتقد است برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای پلتفرم‌های تحت مجوز ساترا بوده است. به بهانه بررسی تاثیر این نمایشگاه در رشد کسب و کارها، با امیررضا خانیان، مدیرعامل گپ فیلم گفت‌وگو کردیم.

امیر رضاخانیان، مدیرعامل گپ فیلم، برگزاری این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرده و درباره نگاه حمایتی که ساترا از شرکت‌کننده‌ها در این نمایشگاه دارد، می‌گوید: به نظر من با این‌که اولین بار است چنین نمایشگاهی از سوی ساترا برگزار می‌شد، باز هم شروع خوبی بود؛ چون رصتا برای حمایت از پلتفرم‌های تحت مجوز ساترا حرکت کرده است. بسته‌های محتوایی هم که در این نمایشگاه عرضه شد، برای رسانه‌هایی که از ساترا مجوز دارند، محتوای خوبی بود. اصولا همین که برای اولین بار بود چنین نمایشگاهی برای رسانه‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند برگزار می‌شود، اتفاق خوبی بود و توانسته نتایج خوبی را رقم بزند.وی در ادامه درباره فعالیت‌های این پلتفرم و همچنین برنامه‌هایی که برای کاربرانش در این نمایشگاه دارد هم توضیح می‌دهد: ما وی‌اودی و مرجع دانلود فیلم‌ها وسریال‌های روز دنیا هستیم که برای کاربرانمان هم برنامه ویژه‌ای در نمایشگاه داشتیم. از جمله این‌که ما کمپین نوروزی برای کاربران داشتیم که براساس قرعه‌کشی جوایزی را به آنها اهدا خواهیم‌کرد.
خانی همچنین می‌افزاید: به هر حال برگزاری چنین نمایشگاهی در دیده شدن و جذب سرمایه خیلی تاثیرگذار است؛ چون باعث شده پلتفرم‌ها در کنار همدیگر قرار بگیرند و اتفاق خوبی را برای هر کدام از آنها رقم بزند. در واقع باعث شده خدمات ارائه شده، توسط کاربران و سرمایه‌گذاران دیده و با یکدیگر و فعالیت‌های هم آشنا شوند. این هم‌افزایی در عین حال تعاملات خوبی میان پلتفرم‌ها ایجاد کرده است. به طوری که حتی تهیه‌کننده‌ها و سازنده‌های محتواهای داخلی هم در این نمایشگاه فرصت حضور پیدا کردند.
ضمیمه چار دیواری