نسخه Pdf

توسعه بازی از راه دور

در گفت‌وگو با مدیرعامل «پلی‌پاد» عنوان شد

توسعه بازی از راه دور

یکی از اتفاقات خوبی که در نخستین نمایشگاه رصتا افتاد، رونمایی از فناوری روز بود که توسط برخی از شرکت‌کننده‌ها برای کاربران صورت‌گرفت.

ازجمله «پلی‌پاد» که کنسول بازی ابری است. مدیرعامل این مجموعه حمایت‌های ساترا را موثر دانسته و معتقد است که این حمایت‌ها توانست برای شرکت‌کننده‌ها تاثیرگذار باشد و در جهت دیده‌شدن آنها موثر واقع شود. چون سرمایه‌گذارها با فناوری‌های روزی که شرکت‌کننده‌ها دارند آشنا شدند. به بهانه بررسی جزئیات فعالیت این شرکت، با علیرضا محمدی، مدیرعامل پلی‌پاد گفت‌وگو کردیم.

علیرضا محمدی، مدیرعامل پلی‌پاد در خصوص نگاه حمایتی ساترا با برگزاری اولین نمایشگاه رصتا می‌گوید: حضور مسئولین دولتی و یک‌سری شرکت‌های سرمایه‌گذاری که توسط ساترا انجام شد، توانست برای شرکت‌کننده‌ها تاثیرگذار باشد و در جهت دیده‌شدن آنها موثر واقع شود. چون سرمایه‌گذارها با فناوری‌های روزی که شرکت‌کننده‌ها دارند آشنا شدند.
وی درباره کارگاه‌های آموزشی و سلسله‌نشست‌هایی که ساترا در نمایشگاه برگزار کرد هم ادامه می‌دهد: به‌هرحال برگزاری چنین برنامه‌هایی در کنار تعاملی که در این زمینه بین شرکت‌کننده‌ها ایجاد شد، قطعا می‌تواند تاثیرگذار باشد. از آنجا که حوزه گیم وسعت و طرفداران زیادی دارد، این نمایشگاه و برنامه‌هایش فرصت خوبی برای ما در دیده‌شدن و شناخته‌تر شدن بود. چون ما از یک‌سری فناوری جدیدمان هم رونمایی کردیم.
محمدی همچنین درباره فعالیت‌های پلی‌پاد توضیح می‌دهد: کلات گیمینگ صنعتی است که آینده‌ای برای صنعت گیم متصور است که دانش فنی در این زمینه بسیار مهم است و شرکت‌های بزرگی هم در این زمینه فعالیت می‌کنند. یعنی در این فناوری کنسول‌های بازی کنار زده می‌شود و فناوری جدید جایگزین آن می‌شود. با یک مکانیسم ابری دسترسی از راه دور برای بازی‌کنندگان ایجاد می‌شود که طرفداران بسیاری هم این قضیه دارد و ما هم از فناوری‌های جدید در این نمایشگاه رونمایی کردیم.
ضمیمه چار دیواری