داستان جدیدی تعریف می‌کنیم

میثم بائو:

داستان جدیدی تعریف می‌کنیم

نساجی هر چند در لیگ‌برتر و به خصوص در هفته‌های پایانی نتایج ضعیفی گرفت اما میثم بائو یکی از مربیان این تیم اعتقاد دارد الان اوضاع کاملا متفاوت است و بسیار امیدوارانه به بازی امروز نگاه می‌کنند. او در گفت‌و‌گو با جام‌جم از دیدار بزرگ امروز می‌گوید. بائو که خودش سابقه بازی در استقلال دارد از تقابل امروز بسیار هیجان‌زده است.

دیدار امروز نیمه‌نهایی استقلال- نساجی را چگونه می‌بینید؟ 
جام‌حذفی روند جداگانه‌ای دارد و جام شگفتی‌هاست. استقلال به ظاهر روی کاغذ برنده است. خیلی‌ها هم می‌گویند چون استقلال هفته آخر لیگ‌برتر 7گل به تراکتور زده و نساجی هم 4 گل از پرسپولیس خورده پس برنده امروز استقلال است. اما یادمان نرود که جام‌حذفی جام شگفتی‌هاست. همه دیدارها به صورت تک بازی برگزار می‌شود و جای جبران نیست. ما می‌خواهیم بر خلاف وضعیتی که در لیگ داشتیم امروز داستان جدیدی تعریف کنیم. حساسیت بسیار بالاست. رقابت در جام‌حذفی آنقدر سخت است که مقابل تیم‌های لیگ یکی و لیگ دویی هم به زحمت برتری 2 بر صفر و یک بر صفر به دست می‌آید. انگار در جام‌حذفی دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود. ریسک بالاست. ما به عنوان قهرمان جام‌حذفی سعی می‌کنیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم تا دل مردم شهرمان را شاد کنیم. 
 
ولی در هفته‌های پایانی لیگ خیلی بد نتیجه گرفتید. دلیلش چه بود؟
شاید تمرکز لازم را نداشتیم اما امروز تمام تلاش‌مان می‌کنیم چون می‌دانیم هواداران ناراحت هستند. همه چیز را جبران می‌کنیم. 
 
در صورت شکست مقابل استقلال برکناری هرناندز صحت دارد؟
من از چیزی خبر ندارم. به هر حال هرناندز هم تازه آمده و با شرایط چندان آشنا نیست. امیدوارم دیدار با استقلال جایی باشد که شانس به او رو کند. 
 
وضعیت بازیکنان نساجی برای بازی امروز چگونه است؟ 
اصلا غایب نداریم و با تمام قوا در استادیوم آزادی مقابل استقلال به میدان می‌رویم. 
 
چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟
فکر می‌کنم یک بر یک مساوی کنیم و در نهایت به پنالتی برویم و اگر چنین شود حتما در ضربات پنالتی می‌بریم. در کل نسبت به برد نساجی بسیار امیدوارم. 
 
اگر استقلال را ببرید دوست دارید در فینال با کدام تیم روبه‌رو شوید؛ پرسپولیس یا هوادار؟
معمولا اینجور مواقع می‌گویند فرقی نمی‌کند اما من اعتقاد دارم هوادار تیم بهتری است. بازی با این تیم حاشیه ندارد و از لحاظ جو روانی شرایط بهتری دارد.