حرف‌های مبهم سیدجلال درباره آینده

حرف‌های مبهم سیدجلال درباره آینده

سیدجلال حسینی مربی قرمزها در اولین سال مربیگری‌اش همراه با آنها به قهرمانی رسید: «بله، سال خوبی شد. البته سخت هم بود.» آیا قرار است او کارش را به عنوان سرمربی در لیگ ادامه دهد: «من همیشه تلاش کرده‌ام به اهدافم برسم. در فوتبال به هر هدفی که داشتم رسیدم. قطعا برای آینده هم برنامه‌هایی دارم.»

آیا مقصد او ملوان است:«بحثی نیست. از طرفی معتقدم مازیار در ملوان عالی کار کرد. هر مربی برای موفقیت نیاز به یکسری ابزار و حمایت‌ها دارد. شما باید بازیکن داشته باشید تا در لیگ فرسایشی کم نیاورید. باید حمایت خوبی از ملوان صورت می‌گرفت.» 
سیدجلال درباره مسیر پیش‌روی پرسپولیس هم می‌گوید: «فوتبال طوری است که اگر امروز قهرمان شوید، باید فردا از نو شروع کنید. ما هم دو بازی سنگین در جام‌حذفی پیش‌رو داریم. حواس‌مان روی این دو مسابقه است.»
حسینی در فصل تمام شده لیگ با محاسن سفید در مسابقات حاضر شد. ظاهرا او خیلی پیر شده است اما سیدجلال با خنده می‌گوید: «من در زمان بازیگری هم ریش‌هایم سفید بود. خیلی تحت فشار، بازی و زندگی می‌کردم تا بتوانم آماده باشم. حالا هم که وارد عرصه مربیگری شده‌ام دوباره روزهای سختی را تجربه می‌کنم.»