بدون تیتر

بدون تیتر

محسن جوهری، رئیس هیات‌مدیره انجمن CNG از ارائه پیشنهاد توزیع سه سال سوخت سی‌ان‌جی به‌طور رایگان خبر داد و گفت: اکنون این پیشنهاد در سازمان برنامه و بودجه در حال بررسی بوده و احتمال تایید آن بسیار زیاد است.

لایحه برنامه هفتم توسعه درحالی رونمایی شده که یکی از مهم‌ترین تغییرات آن با برنامه ششم، نقش صندوق توسعه ملی در کشور است؛ علاوه بر آن دولت قصد دارد با انجام سه اقدام، نسبت به بهبود وضعیت این صندوق اقدام کند.

احمد اسدزاده، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت در حاشیه سفر رئیس‌جمهور و هیأت همراه به اندونزی با وزیر انرژی و منابع معدنی این کشور دیدار و بر افزایش همکاری‌های نفتی دو طرف تأکید کرد.

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آنها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است اما بر‌اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال شود.

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو با بیان این‌که در روز اول آغاز طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق شاهد کاهش ۴درصدی مصرف در بخش خانگی بودیم، گفت: امیدواریم با مشارکت حداکثری و بدون این‌که به رفاه مردم آسیبی وارد شود، شاهد تأمین برق پایدار در فصل گرم سال‌جاری باشیم.

محمدرضا مدرس‌خیابانی، مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: خطوط حمل‌و‌نقل دریایی در دریای خزر، ظرف ماه‌های گذشته تجهیز شده و هم‌اکنون این ناوگان با ۲۶فروند شناور جنرال‌کارگو، ظرفیت حمل ۳۶۰۰تی‌ای‌یو را دارد.

گمرک ایران در بخشنامه‌ای اعلام کرد که خودروهای متوقف در گمرکات پس از صدور اخطاریه، متروکه حساب می‌شود.

ارسلان مالکی، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی ۵۰هزارهکتار از اراضی در مالکیت خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است.
​​​​​​​
هیثم الغیص، دبیرکل اوپک هشدار داد سرمایه‌گذاری کمتر از حد لازم در بخش نفت و گاز، ممکن است باعث نوسان بازار در بلندمدت شده و رشد را به مخاطره بیندازد.