ضرب و شتم مامور اورژانس

کوتاه از حوادث

ضرب و شتم مامور اورژانس

 سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم نیروی اورژانس در محله خاک‌سفید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس، محمداسماعیل توکلی در ین ‌باره گفت: ساعت 16 و 17 دقیقه دوم خرداد امسال گزارشی مبنی بر تصادف موتورسیکلت و یک رهگذر به اورژانس استان تهران گزارش شد. نیروهای امدادی به محل حادثه در محله خاک‌سفید تهرانپارس اعزام شدند و مشغول امدادرسانی بودند که عده‌ای از تماشاگران حادثه به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا کردند که این اقدام منجر به جراحت شدید پرسنل اورژانس و آسیب به آمبولانس شد.

بازداشت 2 کلاهبردار اینستاگرامی
دو مرد که در اینستاگرام تحت عنوان فروش لباس‌های ارزان‌قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، بازداشت شدند. 
 به گزارش جام‌جم ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی،‌ رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در این باره گفت‌: فردی با حضور در پلیس فتا شکایت کرد که از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش لباس ارزان‌قیمت سفارش لباس داده و پول آن را پرداخت کرده اما لباسی دریافت نکرده است. بعد از این شکایت افراد دیگری نیز به پلیس فتا آمده و شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. در ادامه تحقیقات این بوتیک اینستاگرامی شناسایی و اداره‌کنندگان آن که دو مرد بودند در جنوب تهران شناسایی و بازداشت شدند. متهمان تاکنون به این شیوه از مردم 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده‌اند. 

درگیری مرگبار در بازی بسکتبال
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع درگیری منجر به چاقوکشی هنگام بازی بسکتبال در پارک نوشیروانی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شالیکار در این باره گفت : این حادثه موقع بازی بسکتبال در پارک نوشیروانی بابل استان مازندران رخ داد. در این حادثه جوانی ۲۰ ساله زخمی شد که بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد. در جریان تحقیقات رد قاتل 26 ساله‌ای در این ماجرا به دست آمد. او تحت تعقیب بود که ساعاتی بعد از قتل بازداشت شد. 

تیراندازی مرگبار در عروسی
عموی داماد در مراسم عروسی در یکی از روستاهای بروجرد تیراندازی کرد که باعث مرگ یک مرد جوان شد. 
سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا ، فرمانده انتظامی بروجرد استان لرستان به فارس گفت: شامگاه سه‌شنبه در یکی از روستاهای بروجرد، عموی داماد با سلاح شکاری و بر اساس یک رسم غلط اقدام به تیراندازی کرد که منجر به کشته‌شدن یک نفر از گروه موسیقی در این مجلس شد. 

بخشش قاتل بعداز 21 سال 
مردی که 21 سال به اتهام قتل در زندان ابهر به سر می‌برد، رضایت خانواده مقتول را جلب کرد و بخشیده شد.
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان به ایرنا گفت : مرد زندانی محکوم به قصاص از سال ۸۱ در زندان به سر می برد که به یوم ولادت باسعادت کریمه اهل بیت و دهه کرامت با تلاش دادستان شهرستان ابهر، مدیرکل زندان‌های استان، اعضای صلح و سازش ویژه قتل در شهرستان ابهر رضایت خانواده مقتول بعد از 21 سال جلب و او از مجازات قصاص نجات یافت و بخشیده شد. 

پایان فرار زورگیران
دو متهم جوان و میانسال که با تهدید  از خانم ها  زور گیری می کردند بازداشت شدند.
به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن هنگام گشت زنی در محدوده خیابان کاج به یک موتورسیکلت با یک راکب و ترک‌نشین مشکوک شدند. این دو نفر افراد گذری در خیابان را زاغ زنی می‌کردند که در همین هنگام به طرف خانمی حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کردند.با فرار متهمان  ماموران  به تعقیبشان پرداختند و موتور سیکلت را متوقف کردند و دو متهم بازداشت شدند. سه دستگاه تلفن همراه مسروقه از آنها  کشف شد.