آزار شیطانی دختر 18 ساله به بهانه كمك

آزار شیطانی دختر 18 ساله به بهانه كمك

مرد جوان به بهانه كمك به دختر جوان كه در حمله زورگیران زخمی شده بود، او را ربود و همراه دو همدستش در بیابان‌های اطراف تهران قربانی نیت شیطانی خود كرد. پلیس دو سارق زورگیر را دستگیر كرده و تحقیقات برای دستگیری سه متجاوز ادامه دارد.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، اوایل مرداد امسال دختر 18 ساله‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران از پنج پسر جوان به اتهام سرقت و آزار و اذیت شیطانی شكایت كرد. با دستور قضایی ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران تحقیقات را آغاز كردند. در این مرحله دختر جوان به افسر تحقیق گفت:روزحادثه من وپسر مورد علاقه ام برای تفریح به بوستان سروناز در مسعودیه تهران رفته و با
 گوشی هایمان موسیقی گوش می‌دادیم. همان موقع دو پسر 19 ساله به ما نزدیك شدند و با چاقو ما را تهدید به مرگ كردند. آنها گوشی‌های گرانقیمت مان ، پول و كارت‌های بانكی‌مان را از ما سرقت كرده و در جدال با آنها هردو زخمی شدیم. آنها حتی شهروز پسر مورد علاقه‌ام را به شدت كتك زدند كه او زخمی و بیهوش در بوستان افتاد. بعد از این ماجرا مرد غریبه‌ای به ما نزدیك شد و مرا از دست سارقان نجات داد و با خودش بیرون از بوستان برد تا مرا به كلانتری برساند تا بتوانم ازسارقان شكایت كنم و شهروز را نجات دهم. همراه او از بوستان بیرون رفتیم، مرد پراید سواری نزدش آمدو مرا سوار كردند . آنها به جای این‌كه نجاتم دهند، مرا ربودند و به اطراف شهر تهران بردند. در آنجا جوان دیگری به آن دو نفر ملحق شد و هر سه نفر بعد از آن‌كه مرا كتك زدند، مورد آزارو اذیت شیطانی قراردادند. بعد دوباره سوار خودرو كردند و مرا ساعاتی بعددر یكی از محله‌های جنوبی پایتخت از خودرو بیرون انداختند. 
در این مرحله، چهره‌نگاری از دو سارق و سه جوان آزارگر در پلیس آگاهی انجام گرفت و پلیس در جست‌وجویشان بود تا این‌كه پسر مورد علاقه شاكی نیز به پلیس آگاهی آمدو به افسر تحقیق گفت: چون زخمی بودم به كمك رهگذران حاضر در پارك به مركزدرمانی منتقل شدم. چند روز بعد كه مرخص شده و به خانه بازگشتم دختر مورد علاقه‌ام به خانه‌مان زنگ زد و گفت كه سه پسر جوان او را ربوده و در دام شیطانی‌شان گرفتار شده‌ است. من هم از دو سارقی كه زخمی‌ام كرده و اموالم را به سرقت بردند شكایت دارم.
جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌كه روزهای پایانی هفته گذشته دو جوان سارق كه تحت تعقیب پلیس بودند، شناسایی و در خانه هایشان بازداشت شدند.
یكی از متهمان به افسر تحقیق گفت: با دیدن دختر و پسر جوان در پارك، تصمیم گرفتیم آنها راتهدید كرده و 
اموال شان را سرقت كنیم. همان موقع عموی 30 ساله‌ام سر رسید ودختر جوان رابه بهانه خروج از بوستان با خودش برد، ما هم بعد ازسرقت فرار كردیم. چند روز بعد عمویم را دیدم كه گفت او و دو دوستش آن دختر را ربوده و هر سه نفر وی را مورد آزارو اذیت قرارداده‌اند.
با اعتراف وی، دوست جوانش به همدستی با او در سرقت مقرون به آزار اعتراف كرد. ماموران برای دستگیری آدم‌رباهای آزارگر به خانه‌هایشان رفتند كه متواری شده بودند. پلیس در جست‌وجوی این سه متهم فراری است تا راز دیگر جرایم شان فاش شود.