کلاهبرداری با دمنوش

دستبرد مرد زن‌نما به حساب مشتریان بانك

کلاهبرداری با دمنوش

 مرد زن‌نما كه به بهانه فروش دمنوش حساب اینترنتی بانكی مشتریان را سرقت می‌كرد، بازداشت شد. 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی پیش همزمان با شكایت تعدادی از كاربران عضو كانال دمنوش‌های گیاهی در پلیس فتای تهران بزرگ مشخص شد فردی به بهانه فروش انواع دمنوش آنها را فریب داده و از این افراد میلیونی كلاهبرداری كرده است. 
در جریان تحقیقات پلیسی ازشاكیان این پرونده معلوم شد آنها زمانی كه ثبت سفارش داده اند،صفحه بانكی پرداخت وجه خرید برایشان باز شده است و بعد همه اطلاعات بانكی را روی صفحه ثبت كرده‌اند اما پس از انجام تراكنش هیچ تاییدیه‌ای دریافت نكرده‌‌اند. همچنین معلوم شد در ادامه پیام برداشت مبلغ زیادی از حسابشان را دریافت كرده‌اند. 
تحقیقات پلیس فتا در این‌باره ادامه داشت تا این‌كه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتندكه نشان می‌داد، گرداننده این كانال كلاهبرداربوده وصفحه بانكی نیزجعلی است. درجریان تحقیقات پلیس فتا مشخص شد متهم پس از به دست آوردن اطلاعات بانكی شاكیان ارتباط مجازی خود را با آنها قطع كرده بود. 
در ادامه معلوم شد متهم برای این‌كه نشانی از خود بر جای نگذارد به طور مرتب پروفایل و صفحه اجتماعی خود را تغییر داده و در حالی كه مرد بود، خود را به عنوان یك خانم به مشتریانش معرفی كرده اما سرانجام از سوی ماموران بازداشت شد. 
متهم 39 ساله كه ساكن استان كرمانشاه بود در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: از طریق تبلیغ و فروش دمنوش‌های مورد پسند، صفحه‌ای جعلی طراحی كرده وپس از كسب اطلاعات بانكی مشتریان، به سرقت حساب‌هایشان اقدام می‌كردم. 
سرهنگ تورج كاظمی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: متهم اعتراف كرده با این ترفند میلیون‌ها تومان از مردم كلاهبرداری كرده است.