برای قهرمانی چهارم می‌جنگیم

عالیشاه: این برد به پیشرفت پرسپولیس كمك می‌كند

برای قهرمانی چهارم می‌جنگیم

امید عالیشاه هافبك تیم فوتبال پرسپولیس كه با توجه به مصدومیت كمال كامیابی‌نیا در تركیب اصلی دیدار برابر پارس‌جنوبی جم قرار گرفته بود، عملكرد خوبی به نمایش گذاشت و توانست یكی از اركان موفقیت این تیم لقب بگیرد. عالیشاه با همان پیراهن شماره 2 به زمین رفت و با ارسال‌های مفیدی كه داشت از گابریل كالدرون، نمره قبولی دریافت كرد. عالیشاه در مورد بازی به خبرنگار جام‌جم گفت: در هفته نخست از لیگ، هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا كند از حریفانش شناخت دارد. ما هم هیچ شناختی از پارس نداشتیم ولی با این حال، می‌دانستیم خودمان تیم خوب و قدرتمندی هستیم. در نیمه اول بازی نتوانستیم تمام برنامه‌های كادرفنی را در زمین بازی پیاده كنیم اما هر چه از زمان بازی گذشت، تسلط مان بیشتر شد و با تمركز بالاتری برای پیاده‌سازی برنامه‌های كالدرون در زمین تلاش كردیم. به موقع هم گل زدیم تا استرس تیم پایین بیاید و همه با خیال راحتی به‌دنبال مدیریت كار بودیم. به هر حال از این بازی، سه امتیاز را می‌خواستیم كه به دست آوردیم.
او گفت: این پیروزی شاید خیلی نزدیك و با یك گل به دست آمد اما به پیشرفت پرسپولیس كمك زیادی می‌كند. با توجه به این پیروزی، از حالا نشان دادیم برای موفقیت در این فصل آماده هستیم. در نیمه اول بازی با پارس جنوبی، هماهنگی كاملی نداشتیم اما هر چه از زمان بازی گذشت، بهتر و روان تر بازی را دنبال كردیم و در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. در این مدل از بازی ها، فقط كسب سه امتیاز اهمیت دارد. امیدوارم با همین روند، بازی را ادامه بدهیم و امتیازات مان را در همین نیم فصل اول برای كسب بهترین عنوان در لیگ، افزایش بدهیم.
عالیشاه در مورد اهداف پرسپولیس در این فصل اضافه كرد: مشخصا ما دو هدف را دنبال می‌كنیم؛ اول این‌كه رضایت هواداران را برآورده كنیم و دوم، بتوانیم موفقیت‌های سال‌های قبل را به دست بیاوریم. تیم بسیار خوب و امیدواری داریم و می‌توانیم یكی از نامزدهای قهرمانی باشیم. البته چون پرسپولیس طی سه فصل گذشته همواره قهرمان لیگ بوده، پس این شانس را برای خودمان قائل هستیم كه برای چهارمین قهرمانی بجنگیم. تمام بازیكنان به لحاظ روحی و بدنی، مهیای موفقیت‌های تازه‌ای هستند و این موضوع به ما كمك می‌كند تا یك مدعی برای قهرمانی باقی بمانیم.
هافبك و مهاجم پرسپولیس سپس به حضور هواداران در ورزشگاه اشاره كرد و افزود: طرفداران و تماشاگران پرسپولیس همه سرمایه باشگاه هستند. آنها طی سال‌های گذشته كاملا از ما حمایت كردند و حق شان است كه برای چنین هوادارانی بجنگیم و بهترین نتایج را بگیریم. آنها هم همین را می‌خواهند اما شنیدم برای ورود به ورزشگاه، با مشكلات عدیده‌ای در خرید بلیت مواجه شدند كه این رفتار با تماشاگران، در شان فوتبال ایران نیست. ما نباید طرفداران را برای ورود به ورزشگاه ناامید كنیم بلكه باید فضایی بسازیم تا هواداران بدون هیچ دغدغه‌ای راهی ورزشگاه شوند و بازی‌ها را از نزدیك ببینند.