دوئل 6 امتیازی‌ها در آنفیلد

رویارویی تیم‌های كلوپ و امری در هفته سوم لیگ جزیره

دوئل 6 امتیازی‌ها در آنفیلد

لیگ برتر انگلیس در دو‌هفته‌ای كه پشت سر گذاشت، حداقل یك بازی جذاب و داغ را به فوتبال دوستان هدیه داد. بازی منچستر - چلسی و من‌سیتی - تاتنهام در هفته‌های اول و دوم تمام فاكتورهای لازم برای لذت‌بردن از فوتبال را داشت. دو تیم لیورپول و آرسنال هم در این هفته به مصاف هم می‌روند تا هیجان فوتبال در جزیره با شدت و جذابیت خاص خود ادامه داشته باشد.
یكی از نكات جذاب بازی امروز در ورزشگاه آنفیلد این است كه در بین 20 تیم حاضر در لیگ جزیره، فقط آرسنال و لیورپول توانسته‌اند دو بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و حالا با 6 امتیاز كامل به مصاف هم می‌روند. از جمله دلایل جذابیت این بازی این است كه از لحاظ گل‌های زده‌، پر گل‌ترین بازی در تاریخ لیگ جزیره به حساب می‌آید. به گزارش بی‌بی‌سی، در 54 بازی كه این دو تیم رو‌در روی هم قرار گرفته‌اند 155 گل رد و بدل شده و ركورد شش‌هت‌تریك نیز در این میان به ثبت رسیده است.
 البته آمار و ارقام بازی‌های گذشته می‌گوید همه چیز به نفع تیم كلوپ است. لیورپول در هشت بازی قبلی خود مقابل آرسنال هرگز شكست نخورده و چهار پیروزی و چهار تساوی به دست آورده است. از سوی دیگر، لیورپولی‌ها می‌خواهند با پیروزی در بازی امشب به دوازدهمین برد متوالی خود در لیگ برتر برسند. از سوی دیگر، قرمزهای شهر بندری لیورپول در 41 بازی قبلی خود در ورزشگاه خانگی شكست نخورده‌اند. آخرین شكست آنها در این ورزشگاه مقابل كریستال پالاس و در سال 2017 بود.
در طرف مقابل، آرسنال می‌خواهد برای دومین بار طی 15سال گذشته، سه بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. آخرین باری كه آنها سه بازی اول فصل را با پیروزی تمام كردند، مربوط به فصل رویایی 2004 است كه در پایان فصل با آرسن ونگر قهرمان لیگ جزیره شدند. اما حالا خود آرسنالی‌ها به‌خوبی می‌دانند كه برای ثبت این كورد، كار سختی دارند زیرا توپچی‌ها در شش بازی قبلی خود در آنفیلد هرگز پیروز نشده و در هر بازی حداقل دو گل دریافت كرده‌اند.