آزار شیطانی زن جوان در خانه باغ مخوف

آزار شیطانی زن جوان در خانه باغ مخوف

هشت تبعه خارجی پس از كشاندن زن جوان ایرانی به خانه باغ مخوف او را قربانی نقشه سیاه خود كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با شكایت زن جوانی در كلانتری باغ فیض در دستور كار پلیس قرار گرفت. زن جوان در حالی كه سراسیمه و هراسان بود به ماموران گفت: پنج مرد به بهانه فروش خانه من را به خانه باغی در حوالی فرحزاد كشانده و قربانی نقشه سیاه خود كردند.
شاكی در تشریح ماجرا گفت: چندی قبل با همسرم تصمیم گرفتیم خانه آپارتمانی خود را بفروشیم و خانه‌ای ویلایی بخریم. یك روز كه در حال بررسی آگهی‌های یك سایت اینترنتی بودم، آگهی خانه‌ای در غرب تهران به چشمم خورد، خانه‌ای ویلایی با قیمت مناسب. برای بازبینی خانه با شماره تلفن آگهی‌دهنده تماس گرفتم و او در بنگاهی در غرب تهران با من قرار گذاشت.
ساعت پنج عصر مقابل بنگاه رفتم و مرد 30 ساله‌ای مرا به نشانی خانه راهنمایی كرد و آنجا را نشان داد. از او خواستم چند روز فرصت بدهد تا كمی فكر كنم. خواستم به سمت خانه حركت كنم كه پسر جوان ادعا كرد، یك خانه باغ در فرحزاد دارد كه صاحب آن فوت كرده و فرزندانش از خارج برای فروش آن به تهران آمده‌اند. فروشندگان به خاطر عجله‌ای كه دارند، خانه باغ را به قیمت پایینی می‌فروشند.
زن جوان ادامه داد: مرد جوان آن‌قدر از خانه تعریف كرد كه قبول كردم آنجا را هم ببینم. خانه باغ را از بیرون بررسی كردم و گفتم همراه همسرم برای بازبینی داخل آن می‌آیم. ناگهان پسر جوان مرا به داخل خانه باغ هل داد و جلوی دهانم را گرفت. بعد از آن هفت مرد دیگر به سمت ما آمدند و هشت مرد به طرز وحشیانه‌ای مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم تهدیدم كردند اگر شكایت كنم، سراغم می‌آیند و مرا به قتل می‌رسانند.
پس از این شكایت ماموران كلانتری وارد عمل شده و راهی خانه باغ شدند. قبل از حضور ماموران، متهمان خانه باغ را تخلیه و فرار كرده بودند. از سوی دیگر، تحقیقات محلی نشان داد، هشت متهم پرونده از اتباع خارجی هستند كه زن ایرانی را قربانی نقشه سیاه خود كرده‌اند.در بازرسی خانه‌باغ ماموران كارت ویزیت مرد بنگاهداری را پیدا كرده و سراغ او رفتند. مرد بنگاهدار وقتی از ماجرا باخبر شد، متهم اصلی پرونده را شناخت و گفت: متهم در كار خرید و فروش ملك است و مدتی با من همكاری می‌كرد. چند وقتی است از او بی خبر هستم.
ماموران در ادامه از او خواستند به بهانه فروش ملكی با متهم قرار بگذارد و زمانی كه پسر جوان و یكی از همدستانش در محل قرار حاضر شدند، آنها را دستگیر كردند.
مرد شیطان صفت در تحقیقات گفت: مدتی قبل به ایران آمدم و در كار خرید و فروش ملك هستم. كلید خانه باغی را برای فروش به من داده بودند كه همراه چهار نفر از هموطنانم در آنجا می‌خوابیدیم. روز حادثه با دیدن زن جوان وسوسه شده و او را به داخل خانه باغ كشانده و نقشه سیاه خود را اجرا كردیم.
با اعتراف مرد شیطان صفت و همدستش، پرونده به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد و عصر دیروز در عملیاتی پلیسی شش متهم دیگر پرونده هم دستگیر شدند.