2 هفته بی‌خبری از زهرا

پدر و مادر دختر دو ساله چشم انتظار كمك پلیس و هموطنان

2 هفته بی‌خبری از زهرا

دو هفته قبل زمانی كه دختر بچه دو ساله اهل قلعه‌نو مشغول بازی با خواهرش جلوی در خانه‌شان بود، ناگهان ناپدید شد. تلاش نیروهای امداد همراه سگ‌های زنده‌یاب و بعد از آن تلاش ماموران برای پیدا كردن ردی از زهرا بی‌نتیجه ماند و حالا این روزها پدر و مادر زهرا بیشتر از همیشه بی‌تاب و مضطربند و از مردم درخواست كردند تا پیدا شدن زهرا، آنها را فراموش نكنند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 9 شب یكی از روزهای پایانی تابستان 98 زهرا همراه خواهرش در حال بازی در جلوی در خانه‌شان بودند كه ناگهان در یك چشم بر هم زدن، زهرا ناپدید شد. خانواده زهرا ابتدا با فرض این‌كه فرزندشان در كانال آب افتاده، از نیروهای امداد هلال احمر كمك خواستند. امدادگران همراه ماموران آتش‌نشانی تا پنج صبح روز بعد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و سگ‌های زنده‌یاب، مناطق اطراف محل زندگی خانواده زهرا را جست‌وجو كردند و همه مزارع و كشتزارهای اطراف و كانال آب را مورد بررسی قرار دادند، اما اثری ازكودك خردسال پیدا نكردند.
به این ترتیب با قوت گرفتن فرضیه كودك‌ربایی تلاش ماموران پلیس برای یافتن ردی از زهرای دو ساله آغاز شد و اولین قدم چك كردن تمام دوربین‌های مدار بسته اطراف محل بود، از جمله دوربین مغازه پدربزرگ زهرا كه در مجاورت خانه‌شان قرار دارد، اما حتی در تصاویر ضبط شده دوربین‌ها هم سرنخی پیدا نشد.
صدای نگران و ملتمس مادر زهرا هم در فضای مجازی منتشر شد و گم شدن زهرا خبر داغ فضای مجازی بود، اما باز هم نتیجه‌ای برای پیدا شدن كودك خردسال در پی نداشت.
حالا دو هفته از گم شدن زهرا می‌گذرد و پدر زهرا روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم عنوان کرد:«روزهای اول بعد از گم شدن زهرا،سیل تماس‌ها به سمت ما روانه بود. خیلی‌ها زنگ می‌زدند و آدرسی می‌دادند و ادعا می‌كردند فرزند ما را در نقطه‌ای دیده‌اند. همه را دنبال كردیم و دست خالی برگشتیم. خیلی‌ها برایمان دعا می‌كردند و حتی خیلی‌ها سرزنش می‌كردند و می‌گفتند چرا مراقب زهرا نبودید. حالا چند روز است كه دیگر هیچ تماسی با ما گرفته نمی‌شود. عكس زهرا را هم دیگر در فضای مجازی منتشر نمی‌كنند، اما از همه اینها بدتر این‌كه اداره آگاهی به ما گفته دیگر لازم نیست هر روز به اداره سر بزنید و به محض پیدا شدن خبری از زهرا، خودمان شما را در جریان می‌گذاریم. البته چند روز قبل به ما گفته بودند سرنخ‌هایی برای رسیدن به زهرا در دست داریم اما خبری نشد كه نشد.»
حالا دو روز است كه خانواده حسینی‌شیرازی در بی‌خبری از زهرا در حالی در منزل خود به سر می‌برند كه كسی سراغی از آنها نمی‌گیرد و شاید این روزها ناامیدانه‌ترین حالت خود را سپری می‌كنند.
خبر گم شدن زهرا، در فضای مجازی تب فراگیری بود كه زود فراموش شد، اما پدر زهرا آرزو می‌كند مردم زهرا را به این زودی فراموش نكنند و تا پیدا شدن خبری از او از انتشار عكس‌هایش دست برندارند.