حق با شماست

حق با شماست

 #هواپیما- گران
احمدی از تبریز:
قیمت بلیت‌های هواپیمایی با توجه به كاهش نرخ ارز و اعلام رسمی شركت‌های هواپیمایی كاهش نداشته است و كماكان بلیت‌ها با قیمت گزاف به فروش می‌رسد.

 #شهرسازی - نامناسب
توكلی از اسلامشهر:
شهرسازی شهر اسلامشهر با توجه به تراكم جمعیتی بسیار زیاد آن رشد مناسبی نداشته است و امیدوارم با بهبود شرایط ساخت وساز و دلسوزی مدیران این شهر، شاهد تحول در شهر باشیم.

 #صاحب_خانه
بهرمان از تهران:
بعضی از صاحب‌خانه‌ها با درك شرایط اقتصادی مردم، در دریافت اجاره بهای منازل سختگیری نمی‌كنند و بسیار رفتار مهربانانه دارند، ضمن تشكر از این عزیزان امیدوارم با درك حال و روز همدیگر روزهای بهتری را داشته باشیم.

 #تخریب_ جنگل
زارعی از قائمشهر:
ویلاسازی در جاده نظامی قائمشهر باعث تخریب باغ‌های مركبات شده است و دیگر نشانی از درختان و مراتع سبز در این منطقه
وجود ندارد.

 # ضرر _ باغداران
مصیب‌زاده از ساری:
دلالان برای خرید محصولات باغداران شمال كشور خیلی زود دست به كار شدند و با ارائه قیمت‌های بسیار پایین در صدد آسیب‌رساندن به باغداران و کسب سود هنگفت از طریق دلالی هستند.

 # آب _ بدبو
ضیایی از سنندج:
آب شرب شهر سنندج بوی بسیار بد و تعفن می‌دهد و دیگر قابل استفاده نیست. مسؤولان محترم وزارت بهداشت و سازمان آب و فاضلاب رسیدگی کنند.

 #زیباسازی- شهر
فراهانی از تهران:
نرده‌هایی كه وسط بعضی از اتوبان و خیابان‌ها با هدف مانع شدن عبور مردم كشیده می‌شود جلوه مناسبی ندارد و شهرداری تهران بهتر است با تزیین و استفاده از گل، جلوه زیبایی به این نرده‌ها بدهد.

 # بازار _ کار
كوشكی از اصفهان:
اشتغال جوانان تحصیلكرده كه به‌تازگی می‌خواهند وارد بازار كار شوند، یكی از مشكلات اصلی جامعه است و امیدوارم دولت محترم با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری، این امر را به نحو مطلوب انجام دهد.